Regulador de càrrega solar 48V/30/50/60A

M

Mithun_K_Das

Guest
En aquesta ocasió vull saber sobre carregador solar perquè pugui dissenyar a la meva manera. He llegit a la xarxa. Però jo no tinc un complet. Si algú fa un favor, comparteixi alguns enllaços. Gràcies MKDas

Hola, Els 3 tipus més comuns dels reguladors de càrrega són els següents: 1) Fàcil d'encesa / apagat 2) el tipus PWM 3) MPPT Actualment estic treballant en un controlador de càrrega PWM tipus. El més fàcil és d'encès / apagat, on el sentit de voltatge de circuit de la consola (opcional) i el voltatge de la bateria i decideix si la bateria s'ha de carregar o no, mitjançant l'activació d'un interruptor (MOSFET / relé / BJT, etc.) L'interruptor pot estar en sèrie, on la desconnexió de l'interruptor atura la càrrega. També pot ser en paral · lel, on per aturar la càrrega, el voltatge s'aboca sobre una càrrega. En primer lloc decidir quin tipus que desitgi. Consell: La majoria trobarà al mercat d'aquí (els de fabricació local) són models on / off. Els que es veuen com Morningstar, etc, són en general PWM o MPPT. Espero que això ajudi. Tahmid. [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 13:39 ---------- Post anterior va ser a les 13:38 --- ------- [/size] [/COLOR] Aquí hi ha dues idees simples: [url = http://www.solorb.com/elect/solarcirc/scc3/] SCC3 - 12 V 20 A, controlador de càrrega solar [/url] [url = http://www.solorb.com/elect/solarcirc/scc2-orig/index.html] SCC2 10 Amp controlador de càrrega solar [/url]

Pots compartir alguna cosa PWM basa? Vull fer d'aquest uc base.

Vaig a donar més detalls més endavant, però ara com ara, consulta els següents: [url =] http://www.solarhome.ru/en/control/pwm/why_pwm_chargers.htm reguladors de càrrega solar amb PWM [/url] [url = http://www.e-bluelight.com/article-326-PWM+and+MPPT+solar+charge+controller.html] PWM i regulador de càrrega solar MPPT [/url] Estic treballant en un ús de ATmega8 i un amb el PIC16F690. Vaig a publicar més quan he acabat.

Quin és el tema principal d'aquest tipus de reguladors de càrrega? És capaç de dur a 60A a 48V?

Hola, El tipus de carregador no té un límit de capacitat a mesura que estan pensant. Fins i tot el més simple d'encesa / apagat del carregador amb la derivació en paral · lel pot portar a 60A a 48V. Problema seria el malbaratament d'energia. Llavors, fins i tot una sèrie connectat encès / apagat del carregador pot portar a l'alimentació. No obstant això, mitjançant PWM augmenta la vida útil de la bateria. Si desitja una alta eficiència de càrrega, llavors vostè ha d'utilitzar MPPT. Si desitja una solució més rendible que manté una bona durada de bateria, l'ús de PWM. Espero que això ajudi. Tahmid.

Així, un controlador de la sèrie amb control PWM és millor en aquest cas, no? He de dissenyar un controlador 12/24/48V 60/40/30A càrrec. Com no dissenyar això abans, així que necessito alguna cosa que el document complet. Enllaç que comparteixen és útil però no completa. Vull dissenyar totalment microcontrolador baased i també que la interfície amb el PC.

Hola, Sí, et recomano controlador de la sèrie amb PWM. No he trobat cap document complet amb els circuits i altres coses amb PWM i el microcontrolador. Estic desenvolupant la mina d'informació que estic rebent de diverses fonts. Per a la interconnexió de PC, hauria de ser fàcil si vostè utilitza RS232. Si utilitzeu USB, és més fàcil d'utilitzar però es torna més difícil per a vostè, com a desenvolupador. Crec que és una cosa com això (si més no, això és el que estic desenvolupant): Quan la càrrega de la bateria és a prop de la càrrega completa s'apliquen polsos curts (20% a 50%) en funció del voltatge de la bateria. Amb menors voltatges de la bateria s'apliquen ia pols. Aplicar la més llarga del pols quan la bateria té un voltatge molt baix. Triar un microcontrolador amb el maquinari de PWM. Això farà les coses més fàcils. Espero que això ajudi. Tahmid.

RS232 és suficient per BD. Estic usant PIC16F72 en la majoria dels casos, com el preu varia uns pocs. Però, què es necessita la protecció aquí? De bateria baixa, sobrecàrrega, temp.,? No obstant això, el corrent de càrrega ha de ser controlada, crec.

Vostè obtindrà una major precisió si s'utilitza un microcontrolador amb ADC de 10 bits. Protecció: bateria baixa, tall d'alta, Curtcircuit de sortida, connexió inversa de la bateria (opcional). Vostè vol mantenir el consum actual de la baixa del circuit.
RS232 és suficient per BD.
Potser. Potser no. Molts dels equips més recents no inclouen el port sèrie o port paral · lel, només USB. La càrrega de control de corrent no és obligatori que la classificació de la bateria és molt alta i probablement mai rep corrent massa alta. Espero que això ajudi. Tahmid.

poden ajudar o ............... [Url = http://www.siliconchip.com.au/cms/A_112335/article.html] xips de silici en línia - Construir una 12/24V 3-Stage controlador de càrrega solar [/url]

algunes notes d'aplicacions de fabricants de circuits integrats, amb tots els explainations ... - Grid-Connected Ref microinversor Solar. Amb un disseny dsPIC ® DSC - Notes d'aplicació - Detalls [/url] Espero que això ajudi.

Pregunta Benvolgut Tahmid de u???? Heu trobat alguna pista o per dissenyar aquest carregador. estic enganxat a la part de maquinari?? Salutacions Misel

una pista: el deure del cicle Joc D = Vout / Vin. Vout = voltatge de la bateria. Vin = Solar Panell de tensió. He dissenyat meu propi, el seu treball bé. La càrrega de amperes està canviant de forma dinàmica en base a la tensió i el voltatge de la bateria solar.

sí que tinc problema amb la part de maquinari per això és necessari per aïllar el meu powersupply mentre condueixo la meva MOSFET per a la connexió amb el panell. Misel

Utilitzeu optoacoblador per aïllar de tensió per mesurar l'energia solar i també poden accionar els MOSFETs per carregar amb l'aïllament optoacoblador.

Utilitzeu MPT612 IC de NXP es dedica per al controlador de càrrega solar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back