reducció del soroll de l'altaveu?

A

ahgu

Guest
Quines són les formes de reduir el soroll en l'altaveu? Tinc soroll blanc del meu altaveu de otuput del còdec, fins i tot la sortida de zero. La meva configuració: DAC ---> sortida diferencial - Amplificador de> 10 vegades més potència (connexió en pont). D'alguna manera, em vaig trobar amb el soroll de la DAC és més alt que el sòl tot i que dóna sortida 0. A més, no hi ha soroll al circuit que contribueixen al parlant el guany abans de 10X. Puc mesurar el voltatge de CA a través d'alguns dels punts. No sé com mesurar el soroll, el mesurament de voltatge de CA amb un DMM 6.5digit és l'única manera que se m'acut. Regulador: sortida DAC 0.4mV a 0: 0.8mV. L'entrada a l'amplificador de potència és 0.4mv min DAC fins i tot si es retira. Amb aquesta combinació, sento el soroll blanc per l'altaveu. Ara, com puc eliminar el soroll blanc? Això sembla un problema difícil.

Té un oscil · loscopi amb un canal d'entrada d'alt guany? L'ona de soroll pot suggerir el que està causant el soroll.

Hola ahgu Mesurament del soroll amb un multímetre digital és gairebé inpossible. Per a una mesura correcta es necessita un oscil · loscopi. Al meu entendre el soroll pot ser generat al CAD o en l'amplificador. És el soroll segueix aquí, si vostè talla la entrada del seu amplificador (el DAC no connectat)? -> És possible que un condensador és la font de soroll Si el propi amplificador no genera soroll, és possible que la DAC que genera. El problema és sovint, que el DAC té un anàleg i un subministrament digital. És la seva font analògica (si té dos) adequada? Té suficient desacoblament-C, prop de la DAC? Saluda

nomally soroll és senyal d'alta freqüència o pot elimninate que mitjançant l'ús d'algun tipus de filtre de pas baix que rebutgen el soroll d'alta freqüència. es imrove coses una mica. també l'oïda humana no pot sentir totes les freqüències, però utilitzant un filtre reduirà la clearity una mica

Estic acostumat als amplificadors. Si després de shotting l'entrada de l'amplificador amb o sense la DAC connectat el soroll segueix aquí, llavors el problema pot ser del seu línia de terra. comproveu les connexions GND bé. també podria ser de ur disseny de PCB. Si sabés més detalls del treball ur i hauria sabut com ajudar els més

Hola, Completament dreta. D'un punt de connexió a terra ha de ser aplicat, oi?. I s'enfronten aquest tipus de soroll.

Vols comprovar i veure si harmònics qualsevol vora temps d'aixecament ràpid no s'enganxi a les traces dels altaveus. És possible que la connexió a terra al pla del terra estrella principal serà d'ajuda. Necessites més informació. En aquests casos, disseny té molt a veure amb el seu soroll ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back