reducció de la potència al circuit de referència de banda prohibida

R

rajblr

Guest
hola tots, estic designinig 1 BGR per a la sub-1-V gamma i de baixa potència. No tinc ni idea de com triar el col · lector de corrent requerida per accionar el dispositiu PNP en llaç PTAT. A més, si algú em pot dir com puc triar el corrent de referència per començar, que serà de gran utilitat per a mi. TIA raags

Jo ús 200nA per 30 transistors BJT en paral · lel (relació 1:30). Això està bé!

Hola FOM, Wowsa! ¿Això significa que vostè té per a cada 200nA VA, totalment o 200nA per a tots els 30? En aquest últim cas, el que significa 6.7nA cadascun! T'importa si li pregunto quina és la variació que es veu a la sortida de voltatge bangap? gràcies!

Sí 6.7nA per a cada BJT. Banda prohibida la necessitat de comparació. Desviació amb el comparador compensar aproximadament 90mV. No obstant això, fem servir la retallada durant la prova de CP.

Sí 6.7nA per a cada BJT. Banda prohibida la necessitat de comparació. Desviació amb el comparador compensar aproximadament 90mV. No obstant això, fem servir la retallada durant la prova de CP.

Hola, seleccioneu corrent de referència que necessita d'acord a la seva aplicació. Així que això està bé per FOM per triar 200nA si la desviació no és tanta cura.

normalment trien 1uA o 0.5uA per a cada branch.but també ha aprofitar-se dels sorolls de fons i al consum d'energia. i BJT pot triar 1:8 o 1:24 per formar centrid comú si el corrent de polarització de BJT és massa petit. la versió beta de la VA disminueix dràsticament.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back