Razavi bandgap referències

G

gilbertomaldito

Guest
Pot algú ajudar-me a produir múltiples Vref de referència bandgap Razavis? (BG més bàsics estudiats ).... Estic tenint problemes per produir aquests vrefs. però quan he fet servir el poc complicat, jo era capaç de produir. El meu procés és d'entrada 10V, que he de tenir 750mv, 4v, 5v i 7,2 v vreferences. si us plau em guia. -Cute

Si vostè no necessita baixa impedància de sortida i després una escala de resistència de disseny adequat de la sortida a terra, amb un toc en el voltatge de retroalimentació "màgia" torna a l'entrada de l'amplificador d'error gap, ho faria. Una altra aixetes a la seva discreció, potser esmorteïda

hola d ***- FreeB ** d, amb la figura Razavi de 11,9 bandgap, puc fer escala de resistència de sortida a terra? O han fet això abans? u pot compartir la seva referència sobre això? Vaig tractar d'usar la figura Razavi de 11,39, i ho vaig fer per l'escala resistència, i va ser un èxit. Però el meu professor va seguir insistint que jo usi la figura 09/11 bandgap. Però jo amb prou feines no sé si és apropiat per fer escala de resistència a aquest circuit. Si us plau, expliqui, necessito les seves entrades.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back