Rang dinàmic de Amplificador de Potència.

C

cwjcwjcwj

Guest
Hi ha algú aquí té informació detallada sobre la gamma dinàmica en el PA? Sé que és la raó de Màxima potència d'entrada d'amplificador més mínima potència d'entrada de Amplifier.If la sortida del meu sistema OFDM es connecta a un amplificador de potència (independentment de D / Una o altres mòduls), com he de mesurar el rang dinàmic?Gràcies.

L'ampli rang dinàmic dels sistemes OFDM presenta un repte per al disseny de PA.
Els amplificadors de potència tenen tant lineals i no lineals regions on les regions no lineals passar per potències de sortida de grans dimensions (prop de la saturació).Per minimitzar la quantitat de distorsió i de reduir la quantitat de fora de la banda de l'energia generada per l'Autoritat Palestina OFDM, la necessitat d'operar tan com sigui possible a la regió lineal.Amb aquest ampli rang dinàmic, que vol dir que OFDM ha de mantenir la seva potència mitjana molt per sota de la regió no lineal amb la finalitat d'acomodar els pics de senyal de potència.
Teòricament OFDM pot aconseguir un pic a mitjana de ~ 17db, en cas que totes les subportadora estan ACTIUS al mateix temps (un esdeveniment extremadament rar).Ha de tenir en compte aquesta excepció analitzar el rang dinàmic.

Hola Vfone,
He fet algunes modificacions en el sistema OFDM, i capaç de reduir 3dB rang dinàmic.Tanmateix, el PAPR del sistema està sent la mateixa, degut a algunes raons.Aquesta millora aporta cap benefici a l'etapa de potència?Sé que PAPR és la relació entre Max.Poder i mitjana potència, mentre que el rang dinàmic és la relació entre Max.Poder i MinPoder.Què paràmetres és molt més preocupacions durant el disseny?Això és perquè la major part de la preocupació dels autors sobre PAPR (o factor de cresta), mentre que gairebé no parlar d'ells sobre la gamma dinàmica.Perquè des del meu enteniment, PAPR baixa no significa tenir un rang dinàmic baix.Am i right?thx.

Sé que en OFDM utilitzant els codis de bloc especial com la modulació de la subportadora en lloc de permetre que les dades que modulen la subportadora directa pot reduir significativament el pic a taxa mitjana.
Quant a l'especificació de la gamma dinàmica per OFDM PA, probablement això no està escrit en algun lloc, o almenys no per a les aplicacions WLAN.No és com CDMA en el rang dinàmic del transmissor s'especifica molt clar (74dB), perquè els sistemes CDMA es basen en canviar ràpidament els nivells de potència.
Vostè pot calcular el rang dinàmic de PA, quan es coneix el rang de potència de sortida del sistema (per WLAN aprox. 10 DBm a 22 dBm) i PAR (pic a ràtio mitjana).Per exemple, per al correcte funcionament en mode 802.11g, un amplificador requereix un retrocés de-6dB a-8DB des del punt de compressió P1dB de l'amplificador.Això és necessari per mantenir el funcionament de l'amplificador en el seu rang lineal.

Hola Vfon,
Thx.En realitat, estic dissenyant el sistema OFDM utilitzant programes informàtics i executar la simulació en el mateix per a comprovar la PAPR o rang dinàmic per al meu sistema abans i després de les modificacions.Em vaig adonar que, des de la meva simulació (I ploter la sortida del meu sistema OFDM com "potència vs temps"), el PAPR no canvia a causa de diverses raons.No obstant això, va reduir la potència màxima que és aproximadament la meitat d'ella.Estic molt curiós per saber si és una millora, o simplement de sentit.Si em va dir, després d'haver PAPR baixa no vol dir que tinguin un rang dinàmic baix, està vostè d'acord amb mi?A més, si em va reduir la meva potència mitjana (a la sortida de OFDM) Existeix alguna desavantatge per a amplificador de potència (independentment de la REC)?Un cop més, gràcies.

Probablement, en la simulació que no ha utilitzat l'algoritme adequat per a la reducció de PAR.Hi ha més opcions en la reducció de PAR en OFDM: control de l'amplitud i la fase de subcariers, tallant la senyal, o substitució dels pics amb bon pols, però de menor amplitud.En tots els casos han de tenir cura sobre la distorsió addicional que l'alimentació.
El principal desavantatge quan la cocció fora de la potència mitjana és que vostè obtindrà menor consum d'energia Major eficiència.

Què vols dir és, el sistema després de les modificacions no està realment en el camí correcte.I PAPR baixa que no vol dir que tinguin el rang dinàmic de baixa no està bé així??

Estava pensant en això perquè vostè va dir que no podria minimitzar PAR del senyal en la seva simulació.Hauria de funcionar d'alguna manera.
El rang dinàmic PA té dues parts: part superior i part inferior.
Per al costat superior de la potència mitjana en teoria, es copia de seguretat fora amb PAR màxim (17db que és pitjor dels casos en OFDM).Però, com he dit, després de les mesures pràctiques de 6 a 8 dB de back-off d'energia sembla ser acceptable per complir els requisits d'especificacions.
Per exemple, si l'P1dB del PA és 27dBm, la part superior de la potència mitjana 20dBm.
La part inferior és dictat per la potència mitjana més baixa de l'especificació del sistema.Generalment en part inferior dels amplificadors de potència tenen més marge i no és un problema per complir els requisits.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back