Ràdio planificació cel lular ........

R

ramisalem

Guest
Hola a tots,

plz em pot dir què és el millor de la ràdio de la cèl lula eina de planificació per al seu ús.

Una cordial salutació.

Donar gràcies.

La planificació de la cèl lula de ràdio es dóna en el llibre "Wireless Copmmunication" per Rappport.Anar a través d'ell.
Encara dificultats, poseu-vos en contacte de nou.

thanx hamdardfor la seva resposta,

plz pot enviar un enllaç per descarregar el llibre que vostè va esmentar "les comunicacions sense fils".

salutacions cordials

donar gràcies

Planeta de Marconi o l'atol de Forsk són les millors eines en el mercat en la meva opinió.

Hola Amics,

Pots compartir plz "Wireless Copmmunication" per Rappport.

donar gràcies en Avanç.

Rolla,

Jo ús optimització "mag" per a la nostra planificació de la xarxa CDMA.No és tan bo com Marconi "planeta" ...però fa una bona feina de predir la cobertura i la interferència de la contaminació pn, així com les situacions de càrrega."Planeta" té un bon article sobre la "Millora de disseny de xarxes" i he adjuntat un document en el disseny de "Mago" també.

Espero que això ajudi!

mindrover
Ho sentim, però vostè necessita entrada per veure aquest arxiu adjunt

Hola a tots,

Em poden ajudar per trobar aquest programari de planificació de Ràdio: Atol (Forsk).

Gràcies per endavant.

Hola.Puc trobar l'eina Enterprise Asset una poderosa eina molt.És molt bo per GSM i CDMA cèl lula de planificació.No obstant això, les necessitats d'ajust quan es posa a CDMA.Es torna inútil per a la planificació de WIMAX encara!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back