quina és la millor per a mi?

A

auspicis

Guest
Hola a tots
Només vull començar el meu projecte amb microcontrolador juntament amb un sensor PIR (moviment) i alguns de relé d'estat sòlid (que pot desencadenar 220 V AC amb 5 V CC) per al control del llum, encendre, apagar, i si és possible una característica regulador es S'afegeix, aquesta la primera vegada que s'ocupen dels microcontroladors, vull demanar que les microempreses serà la millor per a mi?8051, o AVR?que es té una millor instrucció PWM?

hola
No sé el AVR.però el 8.051 té instruccions de NOE PWM.
Sé que el PIC té.tractar tots els controladors de microcontrolador PIC.de maig, l'16f84 útil per u.
els avantatges op foto que és fàcil d'aprendre.i és fàcil arribar a un programador (o pot construir fàcil), també a la depuració que sotmet també és fàcil de construir.
bona sort

Salam

Ahmed

PWM no es fa a través d'instruccions, es fa a través de temporitzadors PWM.Hi ha 8.051 derivats, AVR i PIC que pot fer això.El seu repte està en la interfície de maquinari.Obtenir un kit microcontrolador que sap un dels teus amics està familiaritzat.Les seves característiques de càlcul es pot fer amb qualsevol microcontrolador funciona a 1 kHz.

Bob

bobsanjose va escriure:

PWM no es fa a través d'instruccions, es fa a través de temporitzadors PWM.

Hola

Vaig començar amb 8.051 diferents, principalment de Philips, Atmel, cygnal finalment va acabar utilitzant AVR.

La meva raó principal per utilitzar AVR ha estat el seu proveïdor d'Internet (en les capacitats de programació del circuit) i el suport disponible de Atmel.He estat capaç de fer 3 programadors (1 paral.lel i 2 de sèrie) a mi mateix.Finançament als inicis de Atmel està disponible i és verys agradable.Atès que cygnal també ofereix ISP per 8.051 però no sóc capaç d'obtenir qualsevol informació sobre simples programadors de port paral.lel.He de suportar el maquinari cygnal.

Una altra cosa bona sobre AVR durant 8.051 és que la configuració d'E / S és molt més fàcil.Per exemple, si configureu el pin del port com RS232 (RxD TxD) llavors la configuració del maquinari es realitza automàticament.

A més les coses bones duren al voltant de AVR és que vostè pot aconseguir μC poderós en el paquet DIL que és més fàcil de soldar en un circuit imprès universal.

GràciesAfegit als 12 minuts:Hola

Ho sento, es va perdre la part PWM.He utilitzat PWM del maquinari abans d'utilitzar Philips 8.051 derivats.

Ja sigui per a ús de maquinari o programari PWM depèn dels recursos disponibles i el seu objectiu.Si jo sóc un estudiant que jo faria servir PWM software per aprendre i demostrar la seva aplicació (sempre que no estic de retard).No obstant això, si estic fent un producte comercial complexos utilitzant interupts, RS232, etc Prefereixo utilitzar PWM maquinari.

Gràcies

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back