quina és la diferència entre Hspice i Pspice

G

Guest

Guest
He sentit que és millor que Hspice en Pspice IC disseny.

Però PER QUÈ?I quina és la diferència entre ells?
Gràcies

Ells són realitzats per diferents empreses.PSpice ve amb un programa de captura esquemàtica i fa algunes coses automàticament.És bo per als usuaris ocasionals i nous.HSpice té una gamma més àmplia d'opcions seleccionables per l'usuari, però per la qual cosa requereix més habilitat de l'usuari.

Gràcies flatulència.

Però les coses que vull saber són les diferències entre la simulació del comportament d'ells.

Totes les espècies tipus de programes són una còpia directa de l'espècie programa desenvolupat i mantingut per la Universitat de Califòrnia a Berkeley, EUA.Es diferencien per la petxina embolicada voltant del nucli.

Hspice executar un mòdul 3D avançada
Pspice executar l'antic mòdul 2D 2D

Com BSPICE abt.!thats Berkely espècies ritu ..

¿El programa lliure d'espècies diferents dels altres comercialment Àvila .. com els diferents és?

respecte,

Com sé que la diferència més significativa és el simulador en si.Hspice inclou un simulador molt ràpid, amb excel lent rendiment i precisió.Per exemple amb PSpice vostè no serà capaç de simular circuits d'alta densitat (100 k transitors i més).PSpice és pobre rendiment de la mateixa.

arunragavan va escriure:

Com BSPICE abt.!
thats Berkely espècies ritu ..¿El programa lliure d'espècies diferents dels altres comercialment Àvila .. com els diferents és?respecte,

en la meva experiència, ha hspice amb millor algoritme de convergència, i la foneria sembla més probable que es hspice model.

Crec IC dissenyador ha de dominar no només HSPICE,
Pspice sinó també TSPICE.

Des de la meva experiència i del que
he llegit en un llibre PSpice és més fàcil d'utilitzar almenys quan el dibuix esquemàtic però quan es tracta de simulació (llegir en un llibre) HSpice és millor perquè permet una major integració per seleccionar i personalitzar els algoritmes i usos (un truc brut si em pregunten) mètode (una de moltes), d'arribar a la convergència, que consisteix en raizing la conductància (1/ohm,
la reducció de ohms) que està connectat amb cadascun dels dispositius en el circuit (espero entendre dreta), i una molt bona avantatge de HSpice més PSpice és el millor model d'equip que donen lloc a menys problemes de convergència i una visió més precisa simulació.
En general jo diria que HSpice és molt millor que PSpice però és molt més difícil de dominar.
aquesta és la meva opinió personal i no sé molt sobre això (i només saber les coses
que he llegit, l'experiència
que he aquiered, i els problemes
que he trobat i no és molt, altres persones saben molt més que jo perquè
estic començant ara)

Hspice és millor que pspice en la simulació, que he experimentat el dolorós moment en què no pspice mesos el suport que necessitava models o els models wildspread.però amb hspice, tot el que necessita és un txt datasheep o biblioteca.Tanmateix, en comparació amb pspice
la hermosa interfície amigable, hspice és tan pobre (potser es distribueix principalment en Unix o de treball.), Si vostè necessita fer ic disseny, hspice és la millor opció després de tot!

No té sentit afirmar que el simulador és millor,
tots dos són bons.La cosa és si són bons en disseny.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back