Quin programa és compatible amb xapa en 2D i línies de plec -> 3D

N

nschutten

Guest
Estic buscant una eina en la qual pot introduir un dibuix en 2D (xapa), definir les línies de plegat / doble, especificar els angulos, en què el programa pot fer que el model resultant en 3D per a la verificació, mentre que encara es pot accedir als originals en 2D dibuix per facilitar l'edició. Ja he trobat www.emachineshop.com i això és gairebé el que estic buscant, em manca - no es pot mesurar qualsevol cosa en el model de processador 3D - exportació a diferents formats és compatible, però doesn ' t treball, de manera que quan s'utilitza eMachineShop, estic lligat a aquest fabricant també, m'agradaria utilitzar els formats estàndard de la indústria en lloc de fàcil intercanvi d'arxius que han estat utilitzant TurboCAD i això sembla una excel · lent eina, però (i això també pot ser el meu defecte), quan genera el model 3D, això era tot el que estava disponible, tota l'edició va haver de fer en el model 3D, mentre que l'edició en el model 2D és molt més fàcil per a mi. No obstant això, he de ser capaç de generar ràpidament el desplegat (el pla de disseny) pla 2D (incloent-hi les línies de plegat) a partir del model 3D resultant. Gràcies per endavant pels seus suggeriments!

Heu-lo EDAboard.com, vull tenir papers o propostes fan referència al tema, el control intel · ligent d'usar un cisell, des del seu web. Em ajuden en aquest problema o em guia de com fer per això, per favor. Sciencerly ypurs, babau

Vostè pot dissenyar peces de xapa metàl · lica de SolidWorks, encara que molt car. Una opció més assequible és el disseny de Alibre, també compta amb peces de disseny de xapa metàl · lica. En tots dos programes, el flux de treball habitual és el disseny de la peça en 3D, i el programari genera el 2D per a vostè. Són molt fàcils d'aprendre si se segueixen els tutorials, i és realment divertida d'aprendre (almenys per a mi). Solia utilitzar AutoCAD, però des que vaig aprendre a dissenyar en 3D, és molt més útil i realista.

Hola Payal, gràcies per la teva resposta! Jo havia tractat de Alibre (no vaig provar Solidworks pel preu) i algunes altres eines, però al final va acabar amb TurboCAD Pro Això és relativament barat (675 € excl. Impost), és relativament fàcil d'usar i pot fer exactament el que vull.

Hola, Ho sento per la resposta tardana, acaba d'unir-se. Solidworks, Pro-Engineer, Autodesk Inventor 2010. Aquests són el que jo faig servir i que faran tot el que demanin i més. Jo ús aquests per al treball de disseny i prova d'ells amb Ansys per veure si el disseny és bo per a la tasca. Sento haver de dir que aquests no són paquets barat. Espero que això ajudi, Peter

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back