Quant a Orcade 9,2

A

avi_e --

Guest
Hola amic,Vaig fer un circuit utilitzant OrCAD Lite 9.2.Totes les coses anaven bé, però tinc problemes per aconseguir al mateix temps crear un perfil de simulació.Sempre que iClick la pestanya "Creació d'un perfil de simulació".S'està donant "no es pot crear un perfil de simulació.Records,
Avinash.S.

Normalment, després que es diu que, també crea un registre d'errors i les marques dels components d'error amb un cercle verd ...

Per tal de crear un perfil de simulació de tots els components han de tenir un model PSpice, U pot comprovar que quan o seleccionar un component de la biblioteca, mostra la icona de PSpice sota del símbol part

Hi ha d'haver alguna cosa Rong amb la creació del seu circuit.He intentat crear un perfil de simulació utilitzant OrCAD 9.1 (versió estudiant) amb una part, presa de la col.lecció d'un altre tipus (és a dir, sense cap model Pspice).El perfil ha estat creat.Crec que el perfil de simulació no té res a veure amb els models de part.
Intenta crear el circuit amb les valls per defecte.

Algú té el mateix problema.Desinstal lar i reinstal lar Orcade resolt el problema.Potser funcioni per a vostè també.

Hola
Estimat
Primer crea el nou projecte.
En el que selecciona l'A / D de disseny mixt
El selcet tots els components de PSsice.
a continuació, crear el perfil de simulació.

DMK Hola!

He fet una circiut per només l'anàlisi de les quantitats dc donada en el llibre.
El circuit té els seus valors per defecte només.
Gràcies a tots per respondre .............Records,
Avinash.S.

Hola amics,

Gràcies a tot el món la seva feina ara.Però hi ha un altre problema per a mi, és a dir, qualsevol que sigui el circuit que es dibuixa, mentre s'executa és mostrar els errors i per tant la simulació és avortat., Ground GND is floating

.

La seva dient que node N0083 està flotant, de terra GND està surant.
Si us plau ajuda estic fart d'això!!!Records,
Avinash.S.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back