Què tan fiable és el kit de disseny de NCSU profunda submicròniques de 0.18u

S

selvaraja

Guest
Hola, vaig a utilitzar NCSU profunda kit de disseny per a la tecnologia de submicron 0.18u. Algú sap què tan fiable és aquest equip de disseny en comparació amb el kit de disseny de 0.18u normal.

Jo ASLO voleu utilitzar NCSU PDK 0.18um, de manera que l'esperança d'obtenir alguns comentaris sobre it.Thanks.

i tinc una pregunta ... tinc NCSU_CDK_Version 1,2 kit .... però no tinc cap explicació ho vaig a instal · lar en Linux .. Totes les explicacions són per a Sun ... pot algú que m'expliqui .. o que m'enviï un expedient on es troben totes les explicacions .. un "readme" per linux o alguna cosa així ..

ningú no em pot ajudar a instal · lar a aquest equip en linux? : (

No puc recordar clar, però he instal · lat el kit de disseny de fa uns mesos sense problemes notable. La majoria dels comandaments són els mateixos i es poden copiar.

1. NCSU CDK descomprimir l'arxiu 2. Tipus ", que perl" a la consola, 3. modificar la primera de les install.pl a la ruta de perl, 4. . / Install.pl 5. respondre a les preguntes. 6. estableix varibles d'entorn. i també tracta d'utilitzar la tecnologia TSMC 0,18, on es pot trobar el tutorial? Gràcies. benny16

crec que parlem de joc diferent a la imatge es vegi el que conté el meu kit de NCSU no sé exactament si és això el que necessito ... potser algú reconegui aquest equip i em pot explicar i si puc usar aquest

Aquest és el mateix equip, però la nova verison és de 1,3. Al descomprimir un directori creat amb el nom "local". "Install.pl" està sota "bin". benny16

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back