Què passa amb la sonda coaxial!?

I

indiaco

Guest
Hola gent, he estat treballant en latelly microstrip p @ atletes antenes, i encara que he seguit un acoblat de llibres que encara tinc alguns dubtes sobre l'alimentació ... més precisament: m'he alimentat de la p @ Vigileu amb una inserció alimentació, l'amplada adequada hauria d'haver estat de 28 mm (per fórmules i programari: appcad; linegauge), però vaig acabar fent coincidir l'antena amb un microstrip de 18 mm i ho vaig intentar diverses amplades en el medi. La primera és una línia de 50 ohms, el segon és sobre 64 ohms. (Resultats de IE3D) però si l'alimenten amb una sonda coaxial (50 ohms) en la posició exacta de la Microcintes inserció resulta que coincideixi amb el de l'antena, i 64 maleïda no és 50! : Evil: Per què passa això? totes les pistes de benvinguda, gràcies per endavant.

Bé, amb l'alimentació de la sonda, ha de moure la sonda en el centre de la p @ tch (per exemple, el 10% ~ 20%) de tenir un bon acoblament. equacions de forma tancada estan disponibles per a la posició de la sonda. millor llibre sobre com és que ningú sap: "Hanbook d'antenes microstrip" per Bahla i altres. marti

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back