Què he de fer curtcircuit?

B

brmadhukar

Guest
Hola,
Tinc un LNA connetcted amb PCB a la RF downconvertor a 1575MHz.Ara no necessito aquest LNA.Què he de fer per aquest circuit curt LNA.Els punts d'entrada i de sortida estan justamente enfrente.La junta és una capa de cartró amb sis FR4.Puc utilitzar algunes condensador per reduir l'ús de cables o cablejat?

BR

Jo ús alguns cinta de coure per fer el truc.És un mètode barat i eficaç, però no a un ús final dels dissenys.

Hola
La seva millor ha d'utilitzar un cable coaxial de baixa pèrdua d'interconnexió.
Altres mètodes poden causar desajust d'impedància.
gràcies

També haurà de treure la primera i la darrera part del circuit, de manera que l'amplificador no està en paral lel amb la línia de transmissió.A més, la connexió de l'entrada a la sortida farà que a oscil lar.

NO curt aquest dispositiu amb tires de coure.El caire connnections tenen més probabilitats de ser en el seu lloc i que pot danyar la PSU.El condensador curtcircuit és de lluny el millor mètode.Utilitza una gorra 47Pf a començar.El dispositiu no pot oscillae perquè serà desapareguts.vostè pot tenir errors de concordança i que això podria causar arrissat.La seva conversió
i guany NF poden veure's afectades depenent del nivell de senyal en el convertidor de baix.Bagster

Utilització Jo semi rígid d'entrada coaxial per connectar a la sortida.És fàcil treballar amb i hauria molt poca pèrdua d'aquesta breu durada.

1.Ha d'utilitzar algunes sèries condensadors han eliminar o esbiaixar la LNA.
2.En torno a 1500 MHz uns pocs mil límetres de longitud d'una tira de 50 ohms no causarà cap problema (suposo que com el seu LNA és un combinat d'una).

LNA eliminar en primer lloc,
connectar LNA in /
out amb un caputxó.
1500m no és tan alt.

les empremtes de tall per a la sortida i entrada de esbiaixar esbiaixar.Els talons poden causar problemes a 1.5
GHz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back