-> Què circuit és això?

N

nathan80

Guest
El següent circuit és un circuit de filtre 3.3V proporcionada pel fabricant de la meva PCB.He estat utilitzant aquest circuit en les juntes d'avaluació per a la meva analògica IC.l'3.3V es subministra amb una font d'alimentació programable digital que no té molta ona.meu xip se suposa que ha de funcionar amb alta freqüència (al voltant de 3.125GBPS).

1 de circuit de filtre de tot el que és això?C18, N1 i C19 formen un filtre LC per a l'1.i cant semblen entendre què és la funció de C20.1) Pot algú dir-me wat C20 és la funció?

Pensen vostès, puc Simpify el següent circuit mitjançant l'eliminació de C18.perquè si és un filtre LC aleshores les funcions de C18 per a filtrar el soroll d'alta freqüència ja que la meva font d'alimentació produeix un senyal amb menys ona.

Algú té circuits de filtració de la mostra per compartir?Gràcies d'avançada
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Hola Nathan,

És només un circuit d'acoblament per al subministrament d'energia.Per provid més clarament el poder de la seva IC analògic.Salutacions cordials,
Wenyan

nathan80,
C19 és un condensador de gran valor, probablement una d'alumini electrolític o tàntal.Aquests condensadors ofereixen gran capacitat en una petita caixa.No obstant, el ESR (Equivalent Series Resistance) d'aquests tipus de condensadors és relativament alta en altes freqüències.C20, que està connectat en paral lel amb C19, disposa de baix ESR ast freqüències altes.
Records,
Kral

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back