Què camp de treball és millor SOC o SOP?

A

ap001

Guest
Hola Estimats amics, estic buscant un nou treball com a enginyer de RF. Tinc dues possibilitats: una és ser un transceptor RF IC desiging enginyer i l'altre és ser un LTCC RF (baixes temperatures que cremen conjuntament ceràmica) enginyer de disseny de mòdul. SOC sembla que la tendència principal de tota la indústria de l'IC, però es diu que la RF front-end és difícil, si és possible, per ser ensamblat amb altres blocs de fitxes i la solució a aquest problema és el sistema en el paquet (SOP). LTCC és una forma de SOP. Es que vostès em donen informa una mica? Salutacions cordials, AP001

Hola, AP001, jo no sóc enginyer de RF. Però en base a les experiències de la meva passada, una avançada tecnologia no pot fer que els diners dins de 2 a 5 anys (potser més). Moltes empreses amb tecnologies molt avançades no només perquè el temps marcket era incorrecta, mentre que algunes empreses amb tan-tan les tecnologies guanyat grans trossos de marcket perquè atrapats tren correcte. Això és des del punt de vista financer. Però si vostè és jove, i estem molt interessats en la tecnologia d'avançada, vostè pot seleccionar submergir-se en ell (si no té càrrega financera). Algun dia, vostè serà un heroi en el seu camp seleccionat si vostè treballa dur. De tota manera, vostè és sort tenir dues oportunitats en dos camps més calents. Comprovar el seu propi estat per prendre la decisió final. Pot tenir un futur brillant. rh1101

Benvolgut RH1101, li agraeixo el seu consell molt. És de gran ajuda per a mi, i crec que el seu consell és útil per a tots els enginyers en un camp específic. Desitjo molta gent ho podia veure. Salutacions cordials, AP001

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back