Què és transformador planar

M

mtawab74

Guest
Podria donar-nos un vincle o una detallada explicació del que és aprox transformador planar

de dosi, es va construir sobre el PCB?
de dosi, es necessiten capes PCB amulty?
la dosi que necessita un nucli?

Prawie 2000 zgłoszeń dotyczących zamieszczania i rozpowszechniania nielegalnych treści w Internecie trafiło w I kwartale 2014 r. do zespołu Dyżurnet.pl, który jest jedynym w Polsce punktem kontaktowym przyjmującym zgłoszenia o nadużyciach w sieci.

Read more...

Sí, vostè ha de fer servir un nucli de la PCB té el bobinatge,

consulti amb w.ferroxcube.com w *, w * w.mag-inc.com per a més informació.

Tornado

En RF i freqüències de microones pot fer això sense la base.L'acoblament és menor, però funciona.Amb taules de diverses capes es pot posar més torns en una superfície determinada i augmentar l'acoblament.

gràcies a tots

flatulents

el meu problema és sens 37A ona quadrada de 45% duty 2 polsos / cicle de

podria sens aquest corrent fent una espiral de PCB, de 25 al seu torn el més a prop possible a la traça 37A
i la connexió d'una resistència de càrrega d'aquesta espiral com un jo convertidor A / V
dosi d'aquest treball?

Amb aquest nivell de potència (37 A) i el seu únic desig de detectar el pols, crec que un forn de microones ordinària acoblador de línia paral.lela de direcció va a funcionar.Permet fer alguns càlculs.Per a 2 de nosaltres, té una freqüència de 500 kHz o una longitud d'ona de 600 m.La sensibilitat d'un acoblador direccional és el si de la longitud de la línia dividida per la longitud d'ona.tractem de 10 cm per obtenir sine (0.1/600) = si (1.6E-4 radians) = 1.6E-4 l'eficiència d'acoblament.això es multiplica per l'acoblament al 100% d'eficiència.[part editada.Hi ha un factor de millora de 4 a causa de la longitud d'ona trimestre d'acoblament es completa i un factor de 2 per FR4 que farà el meu calcuations voltant de 1e-3 de l'eficiència que hauria de permetre que els senyals raonable amb el 37 Un senyal de camí principal.]

Sospito que pot detectar el pols a la sortida de la biela.Fer un experiment amb un tros de cable paral.lel al cable de corrent principal i un oscil loscopi per veure si vostè pot obtenir un corrent detectable.

Un altre truc consisteix a mesurar la caiguda de tensió en una longitud de la traça que flueix a través de 37 A.
Last edited by flatulents el novembre 11, 2003 3:18, editat 1 cop en total

Per què no el sentit de resistència amb la resistència de la seva PCB de seguiment i un amplificador de diferència??

En principi, l'estreta espiral a la pista 37A funcionarà.No obstant això, el seu senyal és molt dependents de qualsevol material ferromagnètic que s'aproximi a l'espiral (augment / disminució de la seva acoblament entre la via i en espiral) i, certament, a qualsevol altre transitoris o senyals de radiofreqüència.

Un nucli magnètic tancat amb enrotllament primari i secundari té un enganxament definit que permet la mesura d'un corrent primària amb precisió.Aquesta és una millor opció.

Però l'elecció depèn de la seva aplicació.

per dir-nos el que voleu mesurar (rang de freqüència, l'exactitud).

la meva sol licitud és sens Push Pull convertidor de corrent
aquest corrent és 37A pic amb dret 100Khz/90% de freqüència

Jo no ús guitza de detecció de resistència de les pèrdues d'energia (per obtenir 1 volt que representa aquest corrent i necessitat de 0,025 ohm/30 watts) les pèrdues massa

i encara que sobre l'ús d'un amplificador de 0,001 R diferència, però crec que nosi serà alt comparable al senyal detectada (37mvolt)

També necessito una solució molt barata com a 0,025 Ohm = 5 $

no tens alguna solució per al problema del soroll en cas de 001 resistència PCB amplificador d'

4 gràcies a tots vostès

Vostè està en un entorn d'alta EMI.Què hi ha de posar un torn addicional de liquidació en el transformador?Això pot ser usat per percebre tensió a través d'una resistència de gran valor i així no malbaratar energia.

Aquesta liquidació estaria en paral lel amb eficàcia a la seva càrrega i no perdria el poder a causa de la resistència de càrrega, relació de resistència del sensor podria ser molt petita.

Si el seu disseny pot permetre els components més costosos, es pot posar (cola) un sensor d'efecte Hall actual sobre el poder localitzar i mesurar la forma d'ona d'aquesta manera.

perdó

el que aquest al seu torn sol fer ?????????????????

dosi d'actuar com un transformador de corrent ?????????

i quin serà el guany d'aquest gir V / A??Estic pensant en la detecció del corrent secundari en lloc de primària és que la feina ??????

gràcies

El gir únic, es donarà una mesura aïllada de l'ona de tensió en la càrrega i la unitat.

No li donarà una mesura de la corrent.Jo no estava segur del que volia mesurar.

Fa molts anys hi va haver FETS amb les fonts de segona, que havia corrents reduït del total.Aquests van ser utilitzats per a la mesura actual.

Només ha d'utilitzar una sonda de corrent (només una primària de liquidació més d'un Bobin nucli toroïdal) com qualsevol altra persona ho fa.Només assegureu-vos que el volum del nucli no és suficient per saturar els dominis ferit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back