qüestió de vots a partir de diapositives de EE240

K

kidmanbasha

Guest
En aquesta diapositiva la "c", declara l'ideal de guany de bucle tancat.El que realment no entenc és com el factor de retroalimentació "f" arribar a ser que l'equació escrit?No és això derivació FB derivació (actual - el voltatge de sortida)?Així que el factor de retroalimentació ha de ser-CF?
Estic segur que el que està escrit a la diapositiva no està malament, perquè el seu escrit també en diapositives de Stanford.gràcies

Qualsevol sistema de retroalimentació té una transferència de Ao / (1 FAO) = 1 / f * [FAO / (1 FAO)] i sabem que la FAO = A - guany de bucle, mentre que 1 / f és l'ideal de guany de bucle tancat si l'amplificador anaven a tenir un guany infinita.En el circuit de dalt:

A = Ao * [Cf / (CF C, Cs)] - suposant que no és un SRAM OTA

i el guany ideal 1 / f =- cs / Cf

Acl = 1 / f * [FAO / (1 FAO)] = 1 / f * [A / (1 A)] = 1 / f * [1 / (1
1 / Per )]=-( cs / cf) * [1 / (1 1 / FAO)]

On F = Cf / (CF C, Cs) i la FAO =

Sí, el de vots és de derivació en derivació, però no es barregen amb F F

Vostè em va dir que no es barregi entre F i f.

Acl = 1 / f * [FAO / (1 FAO)] = 1 / f * [A / (1 A)] = 1 / f * [1 / (1
1 / Per )]=-( cs / cf) * [1 / (1 1 / FAO)]

i en l'equació anterior suposa que primer = Ao * f llavors suposa que = Ao * F

Entenc que F és un divisor capacitiu.Però, com podem simplement reemplaçar f amb F en el de dalt?

Perdó la confusió.Jo, sense saber-ho, va utilitzar la mateixa notació per a la guany de bucle obert del sistema i el guany de la DAC.Per evitar aquesta confusió una vegada més anem a utilitzar la notació una mica diferent aquesta vegada.
Ao - guany de bucle obert del sistema de
Avo - augment de la DAC
β - factor de retroalimentació del sistema de
F = Cf / (CF C, Cs)

1.A més, anem a establir primer una base comuna d'entesa.Suposo que estem d'acord en que si el guany de la SRAM és ∞, aleshores el guany en bucle tancat del sistema és la

Ao ∞ = 1 / β =- cs / Cf i per tant, el factor de retroalimentació β =- Cf / Cs

2.Com he dit abans, el guany de bucle és el següent:

A = Avo * [Cf / (CF C, Cs)]

Això es dedueix de l'anàlisi de circuits, si trenquem el bucle a la sortida de la SRAM.

Atès que per definició a = Ao * β i sabem i β, es pot trobar si Ao necessàries d'aquí.Jo no vaig a fer-ho.

3.Per definició, per a qualsevol sistema de vots

Acl = Ao / (1 FAO) = 1 / f * [FAO / (1 FAO)] = 1 / f * [A / (1 A)] = 1 / f * [1 / (1 1 / a)]

Ja sabem que A = F * Avo Avo, però aquí no és Ao i F no és β.

D'això es dedueix que ACL =- (Cs / CF) * [1 / (1 1 / FAO)]

4.Si bé no inverteix directament els mapes de configuració SRAM en el diagrama general de vots bloc, l'inversor no.Si voleu mapa que vostè necessita per trobar els dos paràmetres principals, a saber, Ao i β.Però aquestes no són Avo i F. Això es per això que vaig dir de no barrejar F i β en aquest cas.Una derivació configuració de retroalimentació derivació, que és impulsat per un senyal d'entrada actual directament a l'entrada inversora de l'amplificador pot assignar directament, però aquí estem de tornada amb un voltatge a través de C, i les coses canvien lleugerament.

Espero que sigui clar ara.

Intenta utilitzar aquest model per a la retroalimentació (foto a sota), no el model de vots bàsics, aquí els vots és de sèrie-shunt, però l'entrada de l'estiu és una versió a escala de l'entrada Vin = α * A, on α = Cs / (CF ci Cs)

Això ha de contestar totes les preguntes ur
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back