PV Sistema amb dispositiu de rastreig

C

cdreezy

Guest
Hola nois, estic tenint problemes amb el dispositiu d'un sistema fotovoltaic que té un dispositiu de rastreig. No sé anaven a començar, el tipus de motor a utilitzar, com encendre el motor sense utilitzar l'energia de la xarxa i com optmize el poder prodced pel sistema fotovoltaic per aconseguir results.I bo apreciaran qualsevol model o ajudar-lo a pot oferir perquè jo el faig servir per al meu projecte de Pla Quinquennal. Gràcies.

Hi ha hagut discussions en aquest fòrum sobre seguidors fotovoltaics. A veure si algun s'enumeren a la part inferior d'aquesta pàgina. Més pot aparèixer en fer clic als voltants. Un rastrejador simple té dos fotodetectors separats per una barrera d'ombra que produeix. Un amplificador detecta quan l'ombra ha caigut sobre un fotodetector. A continuació, l'amplificador canvia en un motor que mou els engranatges per girar el panell. El motor s'atura quan tots dos fotodetectors de nou igualment il · luminat. Una bona opció per a un motor és del tipus que els poders netejadors de parabrises d'un cotxe. Funciona amb 12V, el mateix que un sistema típic de Port Vallarta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back