Prova d'un Consell de muntatge

S

sumavl

Guest
Hi All,Tinc un tauler totalment muntat, jo seria mesurar la resistència entre Vcc (1,2 V) i GND al tauler abans d'encendre.

El Multímetre mostra una lectura de 20 ohms.

He observat en general el voltatge principal a terra serà en el rang de 20-100 Ohms per què és així?

De les lectures anteriors, es pot inferir que el processador es consumeix un corrent (mínim) de
60MA (és a dir, I = V / R; 1.2V/20) després d'encendre?

2.Si això no és cert, llavors què conclusions es poden extreure de la lectura de dalt?

Saps, em vaig trobar amb un tauler utilitzant ADI TS201 DSP, l'especificació diu que la impedància entre GND i Vcc ha 50ohm o alguna cosa així, però el valor real que la mesura a la junta entre GND i Vcc és 8ohm.Aquesta vegada, vaig pensar que ha de ser breu!
Però després de comprovar tot el lloc a curt possible, vaig tractar de poder en el tauler, no fumar en absolut, i va funcionar bé.^ _ ^
Més tard, sé que la impedància es mesura entre l'GND i Vcc és la impedància equivalent de molts pins d'alimentació i terra, és un valor en paral.lel de tots els pins d'alimentació, i el valor igualat hauria de ser menor que la impedància en l'especificació.A especificacions, la impedància es mesura entre un PIN i GND.
Li suggereixo que, per a comprovar tots els llocs possibles a curt, si no hi curt, llavors vostè pot encendre!Bona sort!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back