Proteus Ares problema amb pla de terra

M

mk1

Guest
Hola a tots, estic fent servir Ares 7.1SP2 i estic tenint un problema. He creat un pagament de PCB. No d'esquema, però només dels paquets. Vull crear un pla de terra per connectar amb el terra esquitxat de senyals, però només les faldilles de tot el disseny del conjunt. Com puc fer que reconegui el pla del terra sense haver de reiniciar tot el disseny de l'esquema? El problema va ser que la majoria de les peces que s'utilitza no estan a la biblioteca paquet que acabo d'utilitzar els paquets, els quals són. Alguna idea seria molt apreciada! Gràcies, Mark

Intenta clic dret sobre la "terra del senyal" pad i veure si té una opció per a la plataforma de forma / tipus, jo faig servir un coixinet tèrmica. No és del tot connectat amb el pla de camp, però té quatre petjades que es connecta, això fa que sigui més fàcil de soldadura, ja que té un cert aïllament tèrmic de la resta de la junta.

Vostè haurà d'assignar l'estil d'alleujament tèrmic en les pròpies pastilles, no es pot assignar a l'avió a una xarxa que no té una llista de connexions.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back