Programari de simulació del PLC?

T

theone

Guest
Algú sap ... Hi ha cap programa que es pot utilitzar per simular el programa del PLC sense necessitat d'utilitzar PLC (maquinari).? Tota la informació sobre aquest tema serà de gran estima. Thx per endavant: smile:: Razz: _________________ Theon ************************************** *** Si us plau no respongui a menys que tingui informació útil per a afegir en aquesta post.Thanks Qualsevol altres respostes són sempre benvinguts a través de PM. [Aquest missatge va ser editat per: Theon en 2002.02.04 19:07]

Hola nois el que és el millor programa simulador de PLC? Em pot recomanar un només em molt bo i fàcil?

Si PPL PM em puc ajudar amb una molt agradable "genèric" simulador de PLC. Bé per provar idees, etc Hem de tenir en ment que és capaç de "caixa" nivell de simulació del PLC, però que es queixa quan és gratis: wink: Jaba

Hola gent, Per als simuladors de PLC: - $ $ iemen: S7: PLCSIM (grans), S5 (S5 für Windows IBHSOFTEC), o WinSPS S5 o S7 WinSPS - AB: RSEMULATE - OMRON: cap: (- TELEMECANIQUE: cap: ( - Modicon: dins el concepte de programari per al S7, no només una eina de simulació de IBHSOFTEC nova, anomenada S7 depurador, que funciona com PLCSIM, també amb el programari de programació original de STEP7, d'acord amb IBH, que hauria d'haver més opcions que PLCSIM: lol: Monty 8)

No, no pots KC: wink: Per S5, utilitzeu WinSPS S5, que és el millor simulador i més completa per S5, que fins i tot simula les instruccions de punt flotant 135U: D Monty 8)

Hola ho sento per colpejar a temes vells, però no vaig poder trobar la resposta per al que estic buscant. Estic buscant un simulador de PLC, però aquí ningú sembla posar-se d'acord sobre una resposta, i també més d'un any ha passat i nous productes es desenvolupen sempre. Estic programant una Eaton ELC-PC12NNDR. Quin és el millor simulador per a això? Gràcies per endavant.

Hola a tots o pot utilitzar per a aquest LADSIM purpuse. i veure la simulació amb adjunt de PLC (maquinari). [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 1 minut: [/color] [/size] O pot utilitzar STEP-7 Lite que no tenen req Lecience clau per a l'activació ..

hi Ilyas pot fins o, càrrega d'arxius a Filefactory o dipositi no funciona aquí gràcies

El millor programari de simulació que he provat és EasyPLC, pot utilitzar Simatic S7 i RSLogix, i també hi ha una eina anomenada simulador de màquines, on els programes de la cabina a prova en un entorn 3D. El lloc web és www.nirtec.com .

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back