Programador PIC16F877?

• Thread starter XtremeTuningSolutions
  • Start date
X

XtremeTuningSolutions

Guest
Hola estic buscant un programador per programar un PIC16F877? (TQFP) També hi hauria algun procediment sobre la forma de programar el xip? Si us plau, que necessitaria el programador més barat possible per realitzar el treball. És probablement el xip únic que es programa Gràcies

Hola, Gràcies per la ràpida resposta que realment estima. Així que realment vull per tallar la despesa dels diners per aconseguir que el programa cada vegada. El "programador JDM" O "PIC Cruizer" donar suport al paquet TQFP? Si és així què adaptador em recomanen? Tinc tant el malefici i l'arxiu binari. Què importa que jo faig servir? També hi ha alguna manera de fer enginyeria inversa dels 2 tipus d'arxius per obtenir el codi original? Gràcies

Sí, el Cruizer recolza Micros PIC amb 5V. No obstant això, per a aquest paquet, ha d'anar per l'adaptador adequat per a la conversió dels mateixos a partir de DIP40 sòcol ZIF que es proporciona amb el programador. També pot utilitzar el Cruizer per programar el PIC a bord com el mateix admet ICSP. Així, només podrà utilitzar l'ús de 5 pins per programar el xip a la placa de destinació. El 5 pins ICSP es proporciona amb el programador. Suposo que amb només l'hexàgon i arxiu binari en la mà, no és possible per obtenir l'codi complet. Bona sort.

Hola, Coneixes algun adaptador de la mida adequada o una marca que pot ser bo per al paquet TQFP? Pel que em vas dir que jo pugui programar el xip directament a la placa amb el cable ICSP? Quant tot ésser? El veig en alguna cosa com 31 rupies rupies més despeses d'enviament? Hi ha alguna manera si es pot dibuixar i la imatge que em mostra els pins per connectar el cable a la qual PIC16F877 / PT (TQFP) Gràcies

Em sap greu amic. Pràcticament no tinc ni idea del paquet i els seus adaptadors, va dir que personalment estic fent servir aquest programador des de fa 6 mesos i sense cap problema i amb freqüència treballen amb paquets DIP. Sí, amb el cable ICSP pot programar el xip a bord. Vostè pot visitar el seu lloc en l'adreça indicada en el meu primer post en el qual es pot trobar una llista de xips suportats, així com un disseny de la placa amb les connexions ICSP. El programador ve amb la targeta de mutilar, la junta de programació de cortesia amb sòcol ZIF, cable ICSP, cable USB i un CD amb tots els detalls rellevants de la programació i el programari de programació. El joc dels costos totals de 1500 / - rupies despeses d'enviament inclosos en qualsevol part de l'Índia. Bona sort

De fet, el dispositiu pot programar mentre està a bord de destinació (soldat), just per tenir accés als terminals en qüestió (Vdd, Vss, Vpp, S CLK, S de dades) el programador es pot connectar a un conjunt de pins correctament i per punts de trencament assenyat a ser implementades pel dissenyador de destinació bord. Un cop programat, el va dir que els punts es poden soldar de nou. Així és com la indústria ho fa a gran escala. Si us plau, la int paràgraf ICSP que full de dades del 16F877A Potser les set tecnologies subministrarà el cable juntament amb el programador, mentre que la compra

Hola, quant és el programador amb el cost d'enviament als Estats Units, Florida, 33.313? A més, el programari que ve amb el Cruizer CFP em permet carregar l'arxiu. Hex i programar el xip amb problemes de tensió no? Què passa amb els programadors del microxip que ven? Són bons? Gràcies a tots per la informació que realment ho apreciem. Fins i tot el temps per al disseny de la imatge (MVS Sarma)

Els detalls es donen en el PM. Si us plau, aneu a través. Salutacions .. pranam77

S'adjunta un arxiu CHM (fitxer d'ajuda de Windows) que conté informació per construir el seu propi programador JDM per

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back