programació en sèrie a proteus - MAX232 problema

W

wolverine123

Guest
hey nois jo estava tractant de simular la programació serial en proteus i va tractar d'enviar a un personatge, he afegit un terminal virtual al principi abans de passar per MAX232 i que es podia veure al personatge bé ... però després de passar pel MAX232 mai em van donar el caràcter mateix de nou ... si voleu enviar 'A' i obtindria '_' després de passar per MAX232 .... Pot algú si us plau ajuda: S

Ningú pot respondre a la seva pregunta sense el seu circuit Consulteu el circuit dues vegades. Només és possible problema amb el circuit Nandhu

Recordeu que la màxima eficàcia inverteix el senyal. Cal que l'enviï a través d'un altre Max

La foto següent mostra el text que es transmeten bé però el següent després de passar per MAX232 mostra altra cosa Però si s'està fent va invertir després ja no vull veure el resultat desitjat quan em connecti un cable serial i provar el resultat en hyperterminal????

el vterm en ISIS ha de ser invertit per connectar un mx232 en la simulació ... ha seleccionat per invertir RxD i TXD en les propietats vterm??? potser aquest és el problema ...

Sé que aquest fil molt vell, però vull posar aquí la resposta per si de cas algú a buscar-lo. Feu clic dret a la terminal virtual, editar propietats, canviï de normal als invertits.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back