Problemes en el funcionament de la simulació en Orcad 16/2

E

etzarfat

Guest
Hola, he instal · lat la versió completa Orcad 16/02 en el meu ordinador. Després que he creat un nou disseny i desitja simular en què no puc, el "nou perfil de simulació" el botó no respon, i també alguns dels botons a la barra d'eines continuar "intermitent" ràpid cada vegada que moc el ratolí, que deixin de "binking" quan deixi de moure el ratolí. He desinstal i reinstal · lat el programari ja dues vegades. Pot algú ajudar-me a donar? Gràcies

o què entenem per parpellejar .......... un problema comú amb la captura esquemàtica, és que si el projecte d'inici en el disseny o analògica / mixta només llavors la barra d'eines de simulació de nou vindrà, però en aquest cas es desactivarà .... Are o l'ús de Vista?

Estic usant OrCAD 16.3 i tinc un problema similar. La barra d'eines està desactivada per complet PSpice i això no pot crear un perfil de simulació per simular el meu circuit. Alguna idea? [Size = 2] [color = # 999999] Alta després de 1 hores i 45 minuts: [/color] [/size] Solucionat Executar com a administrador de resoldre el problema (per exemple, feu clic dret Capture CIS accés directe i feu clic a Executar com a administrador)

im usant el compte d'administrador però no pot encara trobar al menú PSpice de la CEI de captura. qualsevol persona pot ajudar a com solucionar aquest problema. plsss.

Estic usant OrCAD 16.3 i tinc un problema similar. La barra d'eines està desactivada per complet PSpice i això no pot crear un perfil de simulació per simular el meu circuit. Alguna idea? [Size = 2] [color = # 999999] Alta després de 1 hores i 45 minuts: [/color] [/size] Solucionat Executar com a administrador de resoldre el problema (per exemple, feu clic dret Capture CIS accés directe i feu clic a Executar com a administrador) [/ QUOTE ] això va funcionar, moltes gràcies, senyor! ara puc fer la meva tasca a casa en lloc d'haver d'anar al laboratori per fer-ho, personalment penso que és tan ximple que tot el que havia de fer era era executar el programa com a administrador, crec que així és com guanyar 7 obres (que segueix sent millor que Vista)

Es pot tractar d'obrir un projecte existent del lliurament amb els productes i digui si vostè rep qualsevol missatge d'error? Vostè pot trobar aquests projectes a la carpeta / eines / PSpice / capture_samples analògic / / exemple / ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back