Problemes al voltant del pol / zero de SRAM

G

gdhp

Guest
Hola a tots!
Jo sóc un home nou del dissenyador analògic, tinc un problema en preguntar!
En el meu coneixement, si hi ha dues maneres entre l'entrada i sortida, un zero és sorgir.Ara estic dissenyant un amplificador cascode doblat (la manera següent).Puc fer servir el '. Pz' per simular els zeros i els pols.Dels resultats de registre, he trobat diversos zeros, i jo no sé d'on provenen dels zeros!
per el que vull saber com esperar que els zeros en els amplificadors!Hauria de considerar la tapa de l l'parasitàries i després calcular la funció de transferència?

Per cert, en l'amplificador de cascode doblat, em vaig trobar amb un pal de dominar, i diversos pals més alts i zeros.el que fuzzled mi és cada més pols és igual amb els zeros corresponents.Així, en l'amplitud vs freq Bode diagrames, l'amplitud és decrese dominen en el pol i després no canviar després d'un pol superior fins a assolir la freqüència Seral G. Així que vull saber com sorgeixen els resultats!

Finalment, moltes gràcies!!
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

 
Apple Pay to rozwiązanie które w założeniu ma uprościć płatności bezgotówkowe. Eksperci Sophos już teraz głośno zastanawiają się nad bezpieczeństwem tego produktu firmy z Cupertino.

Read more...
 
1.No entenc la funció de I10, que és NMOS en el node de sortida entrada de l'etapa.

2.necessita carregar la trama i l'argument pz resposta de freqüència.

3.en general, més pols i zeros són induïdes per les tapes de paràsits de la ruta de senyal

 
He mai es va basar en la comanda. Pz, només vull fer una revista i la fase de terreny
i trobar els pols / zeros mirant les parcel ..Crec que fins i tot al HSPICE
manual recomana no utilitzar el. comandes pz.

 
En primer lloc, gràcies a tots els ansers!

Llavors vull saber com em ANSYS el zero al circuts!Que hauria de node ANSYS i

seva zero!

 
Hola
Sóc un dissenyador newbie també, però aquest temes es ajudarà a:

- Cerca la documentació (Anàlisi i Disseny de Analog Integrated Circuits. Gray i Meyer, el capítol sobre compesation)

- Quan vostè té un condensador entre qualsevol node i el node de sortida que rep almenys un zero a qualsevol freqüència (per exemple, si el condensador és entre el node de sortida i groud la freqüència és infinita), de qualsevol manera, un punt important és com els ample de banda i marge de fase és afectin.

- ¿Què i16 fer ?????(el NMOS en l'etapa de sortida) Aquesta donar molt de condensadors a la sortida.

- Si vostè vol un Anàlisi formal, ha d'obtenir la funció de transferència.Però és la forma comú és gairebé el mateix a dos SRAM etapa.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top