problema de disseny de OrCAD

gràcies a tots els amics de la U m'ha ajudat ..

- Rony feliçAlta després de 1 minut:dmd4raj va escriure:

No podeu canviar les dimensions de la coixinet directament .. creuen en primer lloc de l'empremta i després usant la finestra padstack canviar les propietats de les coixinets.U Si voleu coixinets diferents feu doble clic al panell de llavors va triar padstack diferents ....a continuació, canviar les propietats de totes les coixinets a la finestra padstack (Majúscules T)He adjuntat un xec per a les seves biblioteques de referència ...

No podeu canviar les dimensions de la coixinet directament .. creuen en primer lloc de l'empremta i després usant la finestra padstack canviar les propietats de les coixinets.

U Si voleu coixinets diferents feu doble clic al panell de llavors va triar padstack diferents ....

a continuació, canviar les propietats de totes les coixinets a la finestra padstack (Majúscules T)He adjuntat un xec per a les seves biblioteques de referència ...

Oh, gràcies amic això sona molt intresting ... i útil ..

i ohh segurament tractarà de respondre aquí ..només ha d'esperar a tenir un gran agraïment de part meva ..!!

- Rony feliç.

En el full de càlcul padstack mateix es troba de perforació i la fila DRLDWG.feu doble clic i canviar els paràmetres de perforació.
Gràcies ...

ronydc va escriure:

estimat amic ..

intent que va ser agradable per ensenyar el camí.
però errònia o hv un sol lloc.
comprendre la meva pregunta.el meu principal problema és -> Com canviar la mida de la perforació d'un coixinet.U em va mostrar - Com puc canviar les dimensions del coixí.
i que jo ja sabia (gràcies per THT)la meva pregunta segueix sent la mateixa i sense resposta --- COM CANVIAR LA MIDA D'UN TREPANT PAD en ORCAD LAYOUT PLUS ..?Si algú més em pot ajudar ...- Rony encara confusa.

estimat amic ..
intent que va ser agradable per ensenyar el camí.però errònia o hv un sol lloc.comprendre la meva pregunta.

el meu principal problema és -> Com canviar la mida de la perforació d'un coixinet.

U em va mostrar - Com puc canviar les dimensions del coixí.i que jo ja sabia (gràcies per THT)la meva pregunta segueix sent la mateixa i sense resposta --- COM CANVIAR LA MIDA D'UN TREPANT PAD en ORCAD LAYOUT PLUS ..?

Si algú més em pot ajudar ...

- Rony encara confusa.

R

ronydc

Guest
estimats amics,

i HV 2 problemes s'indiquen a continuació.plz show me the way.

1> Mai no vaig poder estat capaç de canviar la mida de la perforació en el "disseny OrCAD" per a qualsevol componant.PER QUÈ EN EL CANVI ORCAD WE CANT DEL TAMANY DE PERFORACIÓ PAD.?

2> quan l'administrador de OPN Librery en Disseny, al i dont padstack Librery trobar coixinets.PER QUÈ.?¿És això normal o qualsevol altre problema amb el meu programari.?
im estat utilitzant aquesta versió de programari ORCAD-9 des de fa anys ..sense cap problemaplz plz plz show me the way ..el meu principal problema és "com canviar el trepant lsize d'un coixinet a la disposició.

- Rony confós.

ronydc va escriure:

estimats amics,i HV 2 problemes s'indiquen a continuació.
plz show me the way.1> Mai no vaig poder estat capaç de canviar la mida de la perforació en el "disseny OrCAD" per a qualsevol componant.
PER QUÈ EN EL CANVI ORCAD WE CANT DEL TAMANY DE PERFORACIÓ PAD.?2> quan l'administrador de OPN Librery en Disseny, al i dont padstack Librery trobar coixinets.
PER QUÈ.?
¿És això normal o qualsevol altre problema amb el meu programari.?

im estat utilitzant aquesta versió de programari ORCAD-9 des de fa anys ..
sense cap problemaplz plz plz show me the way ..
el meu principal problema és "com canviar el trepant lsize d'un coixinet a la disposició.1.
Al menú "Opcions", seleccioneu "Usuari Preferances".

2.
Marck "Permet l'edició d'empremtes".

3.
A la zona de treball, recollir el "Pin d'eines" botó.

4.
CTRL esquerre, en el pin que el seu canvi.

5.
Seleccioneu "Veure full de càlcul" i seleccioneu "Padstacks.- Rony confós.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back