problema de disseny d'antena fractal

V

vkalariya

Guest
Hola a tots

Sóc el disseny de l'antena fractal per a l'aplicació multi-banda.
Primer disseny de l'antena (Plaça de pegat) per a una freqüència que és de 1,5 GHz i després que vull el mateix disseny de l'antena a 5,5 GHz irradiar.

Però quan faig que irradien a 5,5 GHz, per fer de la iteració a la plaça després el meu primer pedaç es canvia a la freqüència
de 1,3
GHz
Per tant, qualsevol pot dir que per què va succeir això?
i
Quina és la possible solució del problema.?

La seva semblen ser molt difícil de disseny.Wold jo suggereixo que per canviar la mida de 2 ª i 3 ª iteració a través del paràmetre d'escombrat.

Gràcies Khan SN

Bé, jo estic usant el ADS2005A i sóc nou en el que vostè pot dir-me que com utilitzar el paràmetre d'escombrat amb el disseny de la finestra en l'ADS.

I canviant la segona i la tercera iteració de la segona freqüència de ressonància és també el canvi.

veure l'article de IEEE en antena fractal Sierpinski catifa de paper i es pot trobar la solució d'aquest problema.

hola Vkalariya

Tracti de dissenyar l'antena per a la primera freqüència i després de veure la distribució actual i saber i la menor àrea de distribució actual i la segona iteració en aquesta zona crec que funcioni bé, però va reduir la S11 per a la primera freqüència.

recerca dels fractals de paper d'aquesta comunitat podria ser vostè pot obtenir més paper en antena fractal.

Si voleu afegir una iteració a la seva plaça pedaç llavors trobaràs que la longitud del camí de la 1a manera es convertiran en més d'un sol pegat quadrat.Una possible manera que vostè pot fer és el disseny de l'antena per operar per sobre de 1,55 GHz per a un sol patch.

records,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back