H
hariharan4000
Guest
Hola amics, Estic instal · lant HP AIO 1200 dispositiu d'emmagatzematge de la meva sol · licitud. És a dir .. Jo guardaré tots els meus dats i mitjans de comunicació en un dispositiu d'emmagatzematge extern. La mida del dispositiu d'emmagatzematge és de 3 TB, és a dir .. 12 discos durs, dels quals dos ja s'utilitza per al sistema operatiu en RAID1 arc. un es queda d'intercanvi en calent. i l'ús de 9 i han creat una sèrie de RAID -5 manera. Ara he de crear una carpeta Shard on vaig a guardar totes les meves dades. Cal assignar una mida d'aquesta carpeta compartida. Lògicament Iwas, esperant al voltant de 1,8 TB restants. No obstant això, la gamma estava limitada a un màxim de 230GB. és a dir, que no va ser capaç d'assignar més espai que el que des del sentit que em cansaria sistema més imputables o al HDD. De la configuració de la BIOS fins que veig, el RAID SATA integrat es desactiva. És això rellevant. El sistema operatiu és Windows utilització server-2003. Qualsevol pot ajudar??? Hari