Problema amb el relleu??

Y

yviswanathbe

Guest
Hola, tinc un relé que s'encengui a 1.6Volts. (Font de la bobina inicial és 2V) per a les proves que he connectat el relé de subministrament d'energia i la disminució de la tensió. El relè està exactament a 1.6V. Com puc fer-ho automàticament? Vull dir, quan cada vegada la tensió cau a 1.6V RELAY deu en. Jo he fet amb un transistor NPN (He adjuntat l'esquema), però sense èxit. Algú si us plau m'ajudi en aquest sentit? Gràcies i salutacions, Viswanathan

La seva descripció del relè no és clar. En general, parlem d'una tirada-i una caiguda de tensió de sortida d'un relé monoestable. Tots dos són molt diferents a causa de les propietats del circuit magnètic. Si he entès bé, vostè està parlant de tancament de contacte amb decreaing voltatge de la bobina, el que faria referència a un contacte normalment tancat. El propòsit del circuit que es mostra és també clar, ja que només els poders de la bobina de manera permanent. Crec que vostè ha de tractar de descriure amb més claredat, el que vol aconseguir. També una especificació de la retransmissió en termes de pull-in i la caiguda de tensió de sortida seria de gran ajuda, o una referència a un fabricant i el tipus de relé específic.

Vostè té una pregunta estranya, jo entenc la seva pregunta de la manera següent: "Com activar el relé, (que necessita més de 1,6 V que s'activa), amb la tensió de menys de 1,6 V". Pot ser que seria bo si vostè podria descriure la tasca que voleu realitzar. Important és, si hi ha una font estable d'energia (per exemple 5 V) o el 1,6 V + / - Delta V és el voltatge disponible.

Hola, Gràcies per les seves respostes i ho sento per la resposta tardana. [Attach = CONFIG] 62.507 [/attach] He adjuntat el diagrama de blocs de la meva sol · licitud. Inicialment, el voltatge de la bateria serà de 1.5V. Tant els relés estan oberts i no flueix corrent. Quan es col · loca un imant prop de la canya de relé, el relé Reed sobre el qual gira sobre els fluxos de RELAY i corrent a través de la càrrega (en aquest cas m'han mostrat resistència com de càrrega) i el voltatge de la bateria disminueix gradualment. Sempre que la tensió de la bateria arriba a 1V he de tallar la retransmissió. La font d'alimentació disponible a la bateria només. Estic buscant el circuit per tallar la retransmissió. Vaig tractar de dissenyar el circuit amb un transistor NPN, però sense èxit. Pot algú ajudar-me. Gràcies i salutacions, Viswanathan

L'ús de dues resistències com a divisor de tensió per a la tensió de la base que li permeten ajustar un "off" el nivell de tensió.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back