principiants qüestionar re: circuit mesurador de llum

A

ASelis

Guest
Així vaig començar a fer projectes per aficionats en l'últim mes - la construcció de circuits senzills - i tenia una pregunta sobre aquest disseny per a un mesurador de llum analògic: Quan la llum / voltatge que flueix a través dels augments de fotoresistores, es llums LED 1, a continuació, 2 ... Per què el circuit de connexió a terra en dos punts, i com R3 establir un punt de llindar per LEDs successius a la llum? Sé que és una pregunta simple - Gràcies per endavant per les respostes. La

Com que, simplificada dient - un LED deixarà d'augmentar la tensió a un voltatge donat. Molt Loki la forma d'un díode Zener faria. Només cal pensar que el corrent passarà quan la tensió en el primer led no es pot obtenir per sobre de t.ex 2 volts.

Gràcies - He entendre com la tensió cau en cascada als LEDs addicionals, però encara no puc treure'l del meu cap com R3 ajuda.

Aquest és un circuit i simple, però perquè funcioni correctament, els LEDs i els valors de resistència romandre pot ser necessari considerar en l'anàlisi. Com a punt de partida ... el LED que s'encén per primera vegada? Suposo que dirà D1. Bé, això és correcte, ja que té la tensió més alta (en R1 + R2 + R3). Després arriba el torn de D2 (en R2 + R3) i després D3 (en R3). Com hem vist, R3 és comú a tots. L'augment o disminució que afectarà les tensions de tots els LEDs.

Gràcies (i shukran), Kerim. Suposo que la pregunta específica va ser per això que es necessita per connectar a terra el circuit a través de R3.

per què m'hauria de posar a terra el circuit a través de R3
Oh ho sento ... Ara veig el que vols dir. Suposem R3 es retira ... Què passaria? Per ser honest, la resposta completa requereix que tinguem tots els valors. Però, en qualsevol cas, LED1 començarà a girar al LDR resistència comença a disminuir a proporcionar suficient corrent per la llum LED està per veure.

Mitjançant la connexió a terra R3, s'estableix un tòtem dels nivells de volts en què el LED s'encén. R3 decreixents disminuirà corrent a través de la part inferior del LED 2, augmentant així el nivell de voltatge necessari per encendre els LED. Li suggereixo familiaritzar-se amb un simulador o dos. Quant a mi, he malgastat: ^) moltes hores simulant gràfics de barres led mentre jugava amb el meu simulador homebrew. L1 ha de tenir una resistència de línia, en cas contrari, porc tot el corrent i obtenir fregit. Aquests valors elevats ohms es pot reduir considerablement, mentre adequades resistències limitadores estan instal · lats en línia amb cada LED. L'objectiu és assegurar que el LED s'exposen a més de 20 mA o menys.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back