PRIMEPOWER i el Poder del compilador, que és l'eina més precisió?

H

HGZ

Guest
Hola, Tots:
PRIMEPOWER i el Poder del compilador, que és l'eina més precisió per a l'anàlisi de nivell de la porta d'energia netlist?Per què, ningú no em pot donar una descripció detallada?Moltes gràcies.

Salutacions cordials!

NANOSIM, per descomptat, és més precisió, però no puc executar un netlist gran en nanosim perquè es perd massa temps, així que necessito velocitat primer i després la precisió, així que vull comparar PRIMEPOWER i Power Compilació

Hola,

En la meva opinió, el primer compilador genera inflats reasults.
Quan vaig córrer PRIMEPOWER (amb els arxius VCD) - Resultats de l'era real, molt més real que la del primer compilador.

Records
Elektor

hola,
de PRIMEPOWER descomptat, és més exacte.
però quan ho faci el disseny de baixa potència, vostè ha d'utilitzar powercompiler fer una estimació.

Hola TOTS:
Algú em pot donar una descripció detallada els motius pels PRIMEPOWER és més exactitud? Moltes gràcies.

Salutacions cordials!

hola,
Crec que potser una manera és el PP usant l'arxiu VCD per calcular amb precisió l'activitat de commutació.

El problema del PP és el model de poder ve amb la seva biblioteca de la cèl lula.Si el proveïdor de la biblioteca realment es preocupa per la seva precisió, el PRIMEPOWER pot arribar a un bon resultat.

pots fer una ullada al fitxer *. lib, alguns teca encara no té un "poder" secció, o la taula de recerca del poder és molt estrany amb el número de menys molts, i normalment és generat per HSPICE.

utilitzant PowerMILL pot obtenir millors resultats, sempre que té els arxius de la tecnologia de procés, però és massa lent per a un disseny de grans dimensions.

una barreja eina de nivell que es basa en el poder-i la fàbrica funciona com PRIMEPOWER podria ser una solució millor i més fiable.

HGZ va escriure:

Hola TOTS:

Algú em pot donar una descripció detallada els motius pels PRIMEPOWER és més exactitud? Moltes gràcies.Salutacions cordials!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back