pregunto?

S

Sheba

Guest
¿Com és que aquí estem parlant de oftenly PIC, AVR i 8.058 i que poques vegades parla de Freescale HC12 i les famílies?

Sheba va escriure:

¿Com és que aquí estem parlant de oftenly PIC, AVR i 8.058 i que poques vegades parla de Freescale HC12 i les famílies?

Aquí a Sud-àfrica la majoria dels desenvolupadors d'ús domèstic insulars del Pacífic.Ha estat popular des dels anys 80 i tipode crescut a un estatus de culte.Lliure MPLAB, barat o gratuït compiladors i faci-ho vostè mateix els programadors també va ajudar.

El basats en Intel 8051 és també molt popular.Fa molt temps que necessitava una EPROM externa per començar, però la majoria dels nous dispositius tenen a bord de Flash i RAM, a més de molts perifèrics fresc.En termes d'eines que són gratuïtes (4k limitada) compiladors Keil, compilador SDCC lliure i nombroses esquerdes en els tipus més cars.Molts d'aquests 8051s també són suporten els programadors comú universal.Nous tipus, com la sèrie C8051 Silabs, poden ser programats a través dels programadors de JTAG/C2 relativament barat.També l'oferta dev kits per 99 $ que conté tot el necessari.Els xips són també econòmics.

Texas té una molt baixa sèrie MSP430 poder.Es tracta d'un micro de 16 bits.Ve amb un compilador de C gratuït per a les micros petites, però el programador JTAG és una gossa per construir tu mateix, per tant, no tan popular.

Tinc una de 8 pins Motorola dev kit de forma gratuïta.Lliure (codi petit) del compilador, cable sèrie, les obres, ...però no em agafen.No m'agraden els responsables i l'est xip em va fer sentir que el CFP va ser millor.Crec AVR són populars a causa de les següents Atmel adquirida per la seva sèrie 89C51.La gent es va acostumar al seu fàcil ús i 8.051 es els va proporcionar una actualització del mateix proveïdor de velocitat.Les fitxes també són relativament barats, pel que és el programador de nivell d'entrada.A més, hi ha un compilador GNU molt bo i gratuït a la xarxa.

Pel que fa als processadors de softcore Puc utilitzar el NIOS Altera 1 i 2 de la CPU.Aquest nucli té un gran seguiment per als usuaris de Altera, però és bàsicament desconeguts fora del cercle.

En el camp estic treballant ara la gent mira cap avall a la AVR, 8051s i els països insulars del Pacífic.Aquí tot és ARM, MIPS i PowerPC.

Tot depèn de que els cercles que suren al seu voltant.

Victor

http://www.zerksus.com

Estàs parlant de processadors Freescale PowerPC?

Crec que és una mica més gran que els processadors de costum.La majoria d'ells són de 32 bits amb els processadors PowerPC d'instrucció set.Fins i tot ARM és més petit que això.

Després, també els processadors com PPC440, i PPC405 estan sent utilitzats en els dissenys embeguts.Fins i tot ha Xilinx FPGAs amb el nucli PowerPC de maquinari en ell.

Família HC12 és poderós, però sembla que no és distribuïdes en tots els països com el PIC o Atmel McUser ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back