Preguntes de l'entrevista sobre LNA i mesclador?

Y

yolande_yj

Guest
Tinc una entrevista aquest cap de setmana. Estic repassant el que vaig fer abans. Em pot donar unes preguntes relacionades amb LNA i el disseny de mesclador? Podrien ser des del més bàsic fins l'avançat. Així com qualsevol pregunta bàsica sobre la RF de disseny és benvingut. Si us plau, dóna'm un cop de mà, gràcies.

Mixer: tipus? avantatges de cada tipus? gilbertcell mesclador? augment de la linealitat? augmentar el guany? figura de soroll? de cancel.lació de soroll? les fonts de soroll? aplicacions de baixa tensió?

abans de la LNA qustions simple soroll, soroll del filtre, la qual cosa equival el soroll d'ample de banda fonts de soroll de transistors MOS, la freqüència de tall de la LNA dels centelleigs ==== coincidents soroll, impedància augmentar el guany d'utilitzar CG, CS? degeneració de molts, molts més Khouly

Diguem que tenia un extrem frontal del receptor, que consistia en un LNA 30 dB amb una xifra de 2 dB de soroll, que alimenta un mesclador amb una pèrdua de conversió de 6 dB. La freqüència d'operació desitjada és de 10 GHz, la freqüència de l'oscil lador local és de 9 GHz, de manera que si la freqüència és d'1 GHz Vostè surt al laboratori i realitzar un mesurament de soroll. S'espera que la xifra de soroll del sistema per ser una mica més de 2 dB, però en el seu lloc es va sorprendre en veure el mesurador de soroll de lectura 03/05 dB. Què passa? Què és el que has de fer perquè el sistema en un factor de soroll 2,2 dB?

Suposo que vostè està plantejant el dret de SSB NF? Addició d'un filtre SAW (el rebuig de la imatge) abans de la mescla pot més avall a la NF 3 dB. Usant una batedora + polifàsic del filtre pot també rebutjar la imatge. Gràcies.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back