Pregunta sobre impedància de sortida de l'amplificador de sortida

A

andover

Guest
Hola, tinc una pregunta sobre la necessitat de comptar amb una impedància de sortida petita de l'amplificador de sortida de conduir una resistència de càrrega baixa. Jo entenc que si ens limitem a modelar l'amplificador de sortida com una font de tensió en sèrie amb la impedància de sortida (Thévenin), de manera que la majoria de la senyal de tensió és a la càrrega, però si fem servir una font de corrent en paral · lel amb una resistència com el model (Norton), estem esperant una resistència de sortida gran, de manera que la majoria del corrent de la càrrega, no? Així que la meva pregunta és per què baixa impedància de sortida és necessària per a la sortida de l'amplificador. Gràcies

Els amplificadors són en general de realimentació de tensió, que el model de producció com una font de tensió en sèrie amb la impedància de sortida (Thevenin). baixa impedància de sortida és necessari a causa de la sortida de l'amplificador se suposa que és la font d'alimentació a la càrrega. Vols ser capaç de posar el mateix voltatge de la càrrega si la càrrega és pesada o lleugera. Com més baix sigui la impedància de sortida de l'amplificador, més potència pot ser lliurada a la càrrega.

Hola Andover, li va donar la resposta per tu mateix: si ens limitem a modelar l'amplificador de sortida com una font de tensió en sèrie amb la impedància de sortida (Thévenin), de manera que la majoria de la senyal de tensió de la càrrega

baixa impedància de sortida per evitar la pèrdua del senyal (guany), i ser capaç de manejar la quantitat de corrent requerida per la càrrega.

Amplificadors tenen una impedància de sortida de 0,04 ohms o menys per esmorteir les ressonàncies dels oradors. La qualificació de l'amplificador es diu el factor d'esmorteïment.

Gràcies nois per les respostes. i jo no entenc molt bé, per què el model d'amplificador com a font de tensió no (Thévenin) actual (norton)? explicacions? Gràcies de nou

La resposta és relativa a quin tipus d'amplificador que vols dir. Thévenin i Norton són representacions equivalents. Però el que si idealitzem i no tenen una impedància de sortida? Un amplificador operacional idealitzat té un guany de tensió i no una impedància de sortida. La sortida ha de ser una font dependent de voltatge. De la mateixa manera una sortida de transistor és idealitzat com una font dependent de corrent i la impedància de sortida infinita amb el corrent de sortida igual a gm x vgs

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back