Pregunta Newbie .......

S

subbuindia

Guest
Hola amics ...... Sóc l'últim any els estudiants B.Tech. No tinc coneixements molt menys pràctics. No vam fer cap projecte també. I també, no sóc capaç d'agafar les preguntes edaboard. Fins i tot, no tinc interès en l'electrònica, sóc incapaç de fer el treball pràctic. El que vull fer tots els projectes petits. I, si us plau, em guia i enviar qualsevol lloc web que sigui útil per als projectes, els circuits d'aficionats, components electrònics bàsics, etc Gràcies a tots ......

U es necessiten a la casa de laboratori mini bàsic que s'utilitza instruments MHz Abast multímetre 20 i començar amb els projectes per. només google per projectes o enllaç [COLOR = "# FF0000"] [url = http://www.circuitlake.com/tag/pic] PIC - Circuit Llac Projecte [/url] [/ color ]

Hola crec que aquest lloc té materials apropiats per a futurs enginyers! [Url =] http://www.circuitstoday.com/ Circuits Electrònics Diagrames d'Electrònica de Projectes de Disseny-Hobby Circuits [/url] També suggereixo la lectura de la revista Elektor. Salutacions cordials

Molts enginyers de RF va començar l'interès d'ells en aquesta àrea, fent pròpia WiFi o antenes de televisió dels projectes de hobby. Radioaficionats com l'afició també ofereix una gran quantitat de projectes pràctics que poden resultar en l'aprenentatge i la bona comprensió de la relació entre pràctica i teoria de la RF.

Si vaig començar a enginyeria de RF d'avui, m'agradaria construir un PLL FM transmissor controlat per PIC utilitzant UC. És molt alegre projecte, vostè aprendrà digital, així com de RF .. Val la pena provar ...

Ser un aficionat de la ràdio li pot donar la millor educació en enginyeria electrònica. Espero que hi hagi molts radioaficionats a l'Índia a prop teu. Potser es va emetre alguns bons llibres o revistes. En general, recomano Instruccions ARRL Amateur Ràdio, emès cada any i, certament, està disponible a les biblioteques públiques de tot el món.

Es pot prendre qualsevol Labs a l'escola? Tots ells han de donar-li algunes mans en l'experiència. Crec que la majoria de les escoles requereixen de laboratori curs de treball per a la graduació. Bé, sempre pots anar a buscar uns kits de ràdio de vidre o en general del kit de l'electrònica i jugar amb ells. Bona sort

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back