PowerPCB4.0 Problema

C

ChineseDragon

Guest
Hola, aquí freinds,
Em vaig reunir amb un problema en utilitzar PowerPCB4.0, és a dir:
Estic dissenyant un 8-capa bord, quan
s'utilitza l'autopista funció, dosn't ruta a l'interior de les capes de senyal, el que li passa amb ella?
La meva capa de PCB de pila és: 1.Top Capa
2.GND
3.Signal Capa
4.Power Plànol
5.Power Plànol
6.Signal Capa
7.GND
8.Bottom Capa
Si us plau,
ajuda'm a resoldre aquest problema!

Hola,
Abans de fer l'autopista, vostè ha d'assegurar-se que totes les capes de ruta han estat seleccionades.En fer-ho, podeu anar a Configuració ---> Disseny Regles ---> per defecte ---> Routing.Si en la selecció de les capes no tenen senyal Capes existeix, no pot ruta,
de manera que pot afegir en la selecció de capes.Bona sort.
Hytek.

Gràcies a HytekPro.
Una altra pregunta:

1) Com dur a terme el grup d'encaminament, ja que el meu treball conté PCB tants autobusos, vull aquests busos com a ruta mateixa longitud com sigui possible.

2) El meu PCB diferencial conté moltes línies, la forma de ruta diferencial aquestes línies en la mateixa longitud?I kown que hi ha un ajustament en PowerPCB perquè el diferencial línia, sinó de com realitzar la ruta?

3) La meva RAMBUS conté PCB, com sabem que RAMBUS és sensible a la impedància, la forma de calcular la impedància? És a dir, com realitzar el disseny d'alta velocitat a PowerPCB? (No hi ha rellotges de maig d'alta freqüència en la meva pensió)

Gràcies a qualsevol freinds que amablement m'ajudi!

¿Vesteix drbell enviar aquest,
potser útil per a la seva 3a pregunta:

http://www.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php?t=35923

Analitzador.

Si vostè té molts autobusos en el disseny, ha de crear les classes per a ells.Després de crear les diferents per a diferents classes d'autobusos, es pot usar la regla Hispa per fer-lo més a prop que pugui.És depents sobre la posada en marxa de la Hispa regla.
Per el diferencial de línia, vostè és millor utilitzar el manual en lloc de automàtica.També pot utilitzar el diferencial en el disseny dels parells de la Regla, però que no és gaire bona.

en prower pcb 4 i va trobar un greu problema en la base de dades, sovint el treball d'arxiu malmès i obtenir un temps no pot retrive el treball d'arxiu, perquè qualsevol solució

Si el disseny, error fatal, llavors pot retrive l'arxiu de còpia de seguretat de la ubicació especificada al SETUP -> Preferències -> MUNDIAL -> BACKUPFILES.Here també pots configurar l'interval de temps i nombre de còpies de seguretat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back