Pot algú dir-me què és la capa d'imp??

M

mujju433

Guest
Vull Explicació clara sobre la capa d'imp pot algú explicar-me?

Jo sé per què estem fent servir la capa d'imp però vull que "el que és la capa de imp"

Si vostè està parlant de circuits integrats, Et refereixes a la capa de la implantació?

IC de fabricació comença amb un determinat tipus DOPP de substrat de silici, diguem de tipus p.Per fer transsitor sobre aquest substrat ha de crear la capa de tipus N.Per fer que un determinat tipus d'ions implantats mitjançant l'ús implantador d'ions en el substrat.

És millor llegir el llibre de VLSI per obtenir una explicació més detallada.

Sí thats true però el que és la capa que els implants?que he vist en molts llibres, però que l'explicació no és clara thats Per això demano aquí, així que ningú em pot explicar?

Jo sé per què estem utilitzant implants de capa, però vull saber què és la capa I imp significa imp P i N imp
Quina és aquesta capa IMP???

L'implant capa defineix les regions van ser les de silici dopat amb impureses per formar un tipus n o p-silici tipus.Aquesta implantació és necessària per a la formació d'origen o regions de drenatge, poli Si les portes i els vincles a granel.L'implant de capa tenen major importància quan es creua amb la regió de l'àrea activa (la regió amb l'òxid fina).perquè aquesta intersecció només defineix el n p o regions que s'utilitza per crear transistors i els vincles a granel.Si la capa de implant existeix en un lloc on no hi ha òxid de gruix, el dopatge serà la llum i no es pot utilitzar en S / D regions o enllaços a granel òhmica.

l'important que és la capa d'implant quan es tracta de disseny de la disposició de les cèl lules normals?S'implanti una capa de part de la biblioteca estàndard?qualsevol altre ús de la capa d'imp fora de disseny estàndard de cel?

mohdfayez va escriure:

l'important que és la capa d'implant quan es tracta de disseny de la disposició de les cèl lules normals?
S'implanti una capa de part de la biblioteca estàndard?
qualsevol altre ús de la capa d'imp fora de disseny estàndard de cel?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back