Pot algú ajudar-me. Quina d'aquestes dues portàtils és millor?

K

ks1267

Guest
1 Aspire 5750G [/URL] 2 [URL = "http://www.acerdirect.co.uk/Acer_Aspire_5942G_Core_i5_Laptop_LX.PZY02.082/version.asp"] ACER Aspire 5943G [/URL] M'encanta la segona de disseny i alguns funcions. No obstant això, la primera "Acer Aspire 5750G" sembla molt millor en les especificacions. Pot ajudar-me a que em digui quin és millor i val la pena comprar més? Moltes gràcies. També es fan molt diferents entre Intel Core i5 i i7?

Acer Aspire 5750G sembla tenir un avantatge. si l'elecció és entre aquests dos ... Si són específics d'Acer només ..............

Punt a tenir en compte CITA ..:::::)))))[/] Quins models alternatius amb especificacions similars em recomanen? Pots si us plau donar-me alguns consells.

Entre els dos ordinadors portàtils que s'esmenten aquí els dos són bons per a l'ús per al treball, però si es compara la seva funció de poder, llavors vaig a dir és millor que 5750G 5943G. i7 no necessiten descripció, és perfecte per a un bon rendiment. Si vostè no necessita molta energia per als gràfics i d'edició d'imatges després 5943G serà bo per a vostè.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back