plz help!

R

rashmu

Guest
Evryone Hola .. sóc un nou membre d'aquesta forum.I sóc un estudiant d'últim any BE fent projecte de microcontroladors (8051) utilitzant el control remot anomenat GSM.Its r board.We avís amb el Sony erricson W302 mòbil com modem.It dóna suport a la comandes AT al VHA PDU mode.We provat usant el VHA hyperterminal.We connectat el mòbil per microcontroladors amb el vostre cable de dades USB i RS-232 a converter.But que r no pot obtenir la resposta dels mòbils en r microcontroller.We ús de la màgia de Flash i el programari de viatge per descarregar el programa al controlador i r utilitzant el tauler flash AT89C51 per programming.Can inicial ningú m'ajudi a continuar? no estic trobant alguna sortida i la seva urgent.Thanking o una mica d'antelació.plz dont mind tal lectura query.I gran serà molt ansiosament esperant una resposta ...

He tingut problemes amb el USB-RS-232 convertidors.Existeix una manera de netejar RS-232 senyals directament a la interfície a la UC?

Realment el senyal de la sonda en el pin de la UC per veure si arriba allà?I comprovar que la velocitat de transmissió.

A més, connectar-se a la UC usant HyperTerminal i aconseguir que funcioni d'aquesta manera en primer lloc.Això eliminarà totes les altres coses inbetween i li permetrà provar el codi.

Hola .. com es suggereix en U, vaig canviar la velocitat de transmissió de la mobile.It era en realitat 115.200 i mitjançant la seva connexió a la HyperTerminal, ho vaig canviar a 9600.The velocitat en bauds de 8051 és també el mateix ... però dubto si aquesta opció segueix sent la mateixa després d'eliminar la multitud d'PC.Also o hav va dir a intentar mitjançant la connexió del controlador per olz o hyperterminal.Can dir-me com es fa n el que es pot comprovar fent això? També s'acaba de comprovar el núm TX RX pin de control després de descarregar el n pgm executar-lo. (MC va ser posat a la taula del pa) que efectivament hem obtingut les senyals d'alt en ambdós (aproximadament 5 volts). D'això podem concloure que el VHA té la resposta frm el mòbil? serà esperar la resposta .. bye

De la seva resposta, que no entenc si alguna cosa va funcionar.
Pot ser més específic?Te les has arreglat per establir la comunicació entre la UC i el mòdem?
¿Va funcionar la connexió de HyperTerminal?Això ajudaria a eliminar totes les qüestions relacionades amb el USB-RS-232 convertidor.

Ok .. i wat en realitat va fer va ser, vaig connectar el microcontrolador i mòbils utilitzant (a partir de finals mòbil) datacable, dona-connector USB femella i el USB-RS-232 converter.We han muntat a bord de la MC pa i VHA màxim utilitzat -232 also.We provat en el pin per transmetre el senyal d'alt que indica la transmissió de dades (ordre de la màfia) en el qual va obtenir una alta tensió (al voltant de thats 5V). També hem rebut l'alt voltatge en el pin rebre too.I dubte podem , per suposar que reben aquest PIN és el seu alt bcoz rebre la resposta dels mòbils? Una cosa és que tant les clavilles són d'alta de forma simultània, però normalment esperem rebre PIN PIN TX alta després passa a baixa ... oi? Llavors, ¿U plz digues-me, com assegurar-se que tant la comunicació de r? També ru segur que podem usar mòbil com mòdem en aquest cas? Ho pregunto bcoz mòbil no respon de cap manera (com respon quan la seva connexió a un PC) I Realment no tinc idea de com connectar microcontrolador a la terminal hiperactiu? U va dir que wud eliminar totes les qüestions relacionades amb el convertidor .. oi? Plz dir com aconseguir it.Thanks per respondre a la UR ... s'espera per als propers un ... bye ...

Les línies han de ser d'alta només quan està inactiva, que és la majoria del temps, però quan hi ha dades que han de ser polsos va a 0V.Només es pot veure els que tenen un àmbit d'aplicació, no amb un metre.

Connecteu el MAX232 directament al port sèrie del PC.A continuació, s'ha de talikg a la micro directament.Enviar caràcters des del teclat a la UC i veure si respon com hauria.

Ja thats true ... guitza llavors va descobrir que totes les línies són d'alta there.We comprovar amb CRO.We CUD veure els polsos de molt curta durada ... Un dubte que ha sorgit és que el PC requereix el controlador de mòbil a reconèixer
- com modem.Then fa un microcontrolador també ho requereix? Si és així llavors es requereix que el conductor pgm per ser cremats al controlador que és bastant molest na ..? Wat vaig pensar és que r només fent de comunicació en sèrie a través de N MC per tant, la seva no Cal que shud reconèixer màfia com a mòdem ... Està bé? Plz aclarir aquest me.Also va dir per contactar MAX232 IC al port sèrie del PC.I get a força de com fer-ho .. Can u plz em diuen això en detall ....?.. moltes gràcies ...

No vaig pensar que era necessari reconèixer el mòdem.Tot el que ha de fer és la comunicació en sèrie

MAX-232 només cal connectar a la PC: TxD a RxD en ambdós extrems, això és tot.El MAX232 és la interfície entre el PC i en el MCU.

hi .... per connectar-se a MAX232 shud PC que utilitzi el port RS-232 donat darrere de la CPU? També he de KNW sumthng ABT anomenat "quadre de missatges SMS des del net.They dir, l'aparell que converteix els missatges de mòbil de mode PDU al text mode.Do o hav una idea aprox veritat? Està disponible en el mercat d? Des de la r mòbils que utilitzant només funciona en mode PDU, aquest dispositiu serà molt útil per a nosaltres ... PLZ dir-me si KNW o sumthng ABT ell ... moltes gràcies .. bye

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back