PLL soroll de fase de simulació de problemes

S

siboy

Guest
Podem simualte el soroll de fase del PFD, LP.VCO, divisor, i llavors el soroll es transmet a través dels seus propis transferfunction de sortida del VCO. Perquè jo pugui afegir aquests sorolls a la sortida del conjunt per obtenir la nosie total. La meva pregunta és quin soroll cal tenir quan simuate el soroll de cada mòdul, el soroll de fase, o la tensió de soroll i el soroll de corrent d'acord a cada transferfuction? Gràcies per endavant!

Gràcies! Vaig a tractar en el fòrum més tard. Al meu entendre, hauria d'obtenir el soroll de fase, voltatge de soroll o el soroll de corrent d'acord amb transferfunction del bloc, és a dir, el soroll de fase del VCO i el divisor, el soroll de corrent de la bomba de PFD i la càrrega, el voltatge del soroll del filtre de bucle. És correcte?

Per descomptat que ha d'utilitzar la potència del soroll. Però, com expressar-ho? Utilitzeu una o 2 ^ V ^ 2? Aquest és el meu problema. Crec que he trobat la resposta. Hem de fer servir el poder d'acord al seu transferfunction.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back