Plaça de convertidor d'ona sinusoïdal ajudar ..

N

nandhu015

Guest
Hola

Pot algú m'ajudi a dissenyar una ona quadrada d'un microcontrolador d'ona sinusoïdal.

La freqüència és de 50Hz

Esperant respostes

Nandhu

LPF amb freqüència de tall de 50Hz - <150 Hz ho farà.

Una ona quadrada es compon de la 1 ª i harmònic de tots els senars així que el filtre de distància dels harmònics imparells, deixant l'ona sinusoïdal fonamental i qualsevol DC offset.
Una osca / filtre de pas de banda funcionarà igual de bé aquests s'eliminarà el component de DC també.

vostè pot utilitzar un PLL.Però VCO que té una sortida d'ona sinusoïdal

d'ona quadrada és el senyal de referència i la sortida del VCO és d'ona sinusoïdal

Old Nick va escriure:Una osca / filtre de pas de banda funcionarà igual de bé aquests s'eliminarà el component de DC també.

Hola a tots,

Un truc comú de fer-ho és a doble integrar l'ona quadrada, el que els arcs de paràbola, i després algun filtre de pas baix per eliminar Freq alt.components

Espero que això ajudi, salutacions!

Jorgito va escriure:Un truc comú de fer-ho és a doble integrar l'ona quadrada, el que els arcs de paràbola, i després algun filtre de pas baix per eliminar Freq alt.
components

Jo no sóc Shure LVW.
La sortida de la integation primer és una dent de serra i la sortida de la segona és una sèrie d'arcs de paràboles, però hi ha discontinuties en pendent on les dents de serra arriba màx o mín's.Jo no veig com el filtrat lineal pot fer això, però repetir, no estic d'Shure.
Esperem escoltar els seus comentaris.
Salutacions cordials!

Sí, ho sé.I aquesta va ser la raó dels meus dubtes.

Records!

Jorgito va escriure:

Jo no sóc Shure LVW.

La sortida de la integation primer és una dent de serra i la sortida de la segona és una sèrie d'arcs de paràboles, però hi ha discontinuties en pendent on les dents de serra arriba màx o mín's.
Jo no veig com el filtrat lineal pot fer això, però repetir, no estic d'Shure.

Esperem escoltar els seus comentaris.

Salutacions cordials!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back