Pila de capa de dalt i els problemes d'enrutament

G

gmittal

Guest
Hola a tots En el meu disseny tinc 7 fonts d'alimentació (1,2, 1,5, 1,8, 2,5, 3,3, 5, -5). Estic usant la capa següent se sosté. capota elèctrica GND 1 (plànol de divisió de 1,5, 5) el senyal d'un senyal de potència de 2 2 (3,3 V) Potència 3 (pla de divisió de 2,5, -5) el senyal 3 de la senyal d'energia de 4 4 ​​(pla de divisió de 1,8, 1,2) inferior GND més dels senyals amb passi MHz de freqüència 500 a través d'aquests plans dividides. hi haurà una gran quantitat d'interferències, o qualsevol altre problema amb aquest tipus d'enrutament? Tenir una capa separada per a cada font d'alimentació s'incrementarà el nombre de capes i el cost, (per això em vaig anar per a avions partits). Hi ha alguna manera de reduir aquesta interferència i la reflexió. Qualsevol ajuda serà molt apreciada Gràcies

Hola, Routing per sobre dels plans parcials és, sens dubte crearà els problemes per la via de retorn. Així mateix, el stackup capa que hem esmentat no és equilibrada tractar de tenir un avió GND per a cada pla d'alimentació per a un millor efecte de desacoblament una cosa que podria fer és que podria augmentar divisions en alguns plans d'alimentació externes i tenen plans interns amb el poder únic, perquè pugui encaminar les senyals elèctrics crítics en capes adjacents a la mateixa i el senyal no crítics a la capa exterior elèctrica que són adjacents als plànols d'alimentació exteriors amb divisió en ells. Jo diria que canviï d'alimentació de 3 capes amb GND i posar 2,5 i -5 en els plans exteriors segons el senyal de senyal de 2 i 3 lb / w que jo preferiria una capa de stackup com poder GND sota del límit 1 (plànol de divisió de 1,5, 5, 2.5) el senyal d'un senyal de potència de 2 2 (3,3 V) del senyal del Canal 2 3 4 de potència del senyal GND 4 (pla de divisió de 1,8, 1,2, -5) inferior GND en aquest stackup capa que pot dirigir les seves senyals d'alta freqüència en el senyal i el senyal 2 3 (SENYAL 1 i signal4 es pot utilitzar). Espero que l'ajudarà i li agrairia a qualsevol membre que es troba alguna cosa dolenta que tingui a bé corregir. Salutacions

Té vostè algun material d'aprenentatge per ajudar a la capa de la pila el disseny i la ruta de la barreja de PCB PCB del senyal, que conté tant de RF i DSP que s'encarrega dels senyals d'alta velocitat. Per exemple, el disseny del PCB per un telèfon mòbil. He hagut de fer front les interferències molt alt a partir de peces digitals en els meus dissenys gràcies per endavant: D

Segur que necessita aquesta quantitat de coure per al subministrament de PWR? Vostè pot canviar alguns avions PWR segments de terra i donar alguna referència GND dels senyals crítiques, també, utilitzar algunes capes de senyal per a la PWR o GND. diversos, com ara senyals d'activa i de baixa velocitat no importa gaire. Espero que això ajudi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back