PICkit 2 VPP error tensió ... ajuda: (

V

Villevissen

Guest
Ei, im usant el PICkit però s'han trobat amb un problema, quan cada vegada que intento obrir el PICkit 2 programari em surt el missatge "error de voltatge PICkit 2 VPP". Al principi vaig pensar que era el meu PIC que havia rebut una descàrrega elèctrica, així que vaig comprar altres nous però encara estic rebent el mateix missatge, és el meu programador que d'alguna manera s'han ensorrat? I és el mateix en MPLAB, afirma que cal ser un error de tensió VPP:. (He canviat els ports USB, reinstal · lar vista (encara que jo no ho torni a instal · lar a causa d'aquest problema), però de totes maneres sóc tot fora de les idees, així que realment espero que algú de vostès sabran què fer :)

Utilitzeu l'eina de solució de problemes PICkit2 i un multímetre.

ah eh :) No tinc un multímetre però el solucionador de problemes diu que hi ha una càrrega a curt o molt pesat, però realment no sé quina és aquesta causa: S im usant el demoboard que ve amb el programador PICkit 2 pel que no hauria d'haver cap pantalons curts tho ^ ^ hmm Quan connecto la targeta de demostració out n provar el VPP diu everythings bé.

Està utilitzant PICKit2 per primera vegada? Tinc aquests problemes quan pins no estan connectats correctament o hi ha algun tipus de curtcircuit entre dos pins que s'utilitzaran per a la programació! També espero que no tieing el pin MCLR a Vcc durant la programació! Salutacions AJ

S'han funcionat bé abans. n com he dit abans im usant la targeta de demostració que ve amb ell, hmm podria tractar de fer un de nou :) i el pin MCLR no ha d'estar connectat a Vcc ^ ^

El preu del DMM poc menys de 0.5 dòlars /. -. Si vostè és un estudiant, potser vostè pot utilitzar-lo en qualsevol lloc.

Em vaig comprar un per al voltant de EUA $ 2, mai per veure un 50cents (dòlars EUA).

[Quote = funnynypd] Em vaig comprar un per al voltant de EUA $ 2, mai per veure un 50cents ($ EUA) [/quote] Oh, jo també volia dir $ 5 / -. "." Generalment s'utilitza un després de la marca de divises "Rs.250 / -" ascendiria a aproximadament $ 5 / - es va prendre com un decimal i que podria haver suposat 0,5 $

He fet algunes proves addicionals ara, he fet una nova "targeta de demostració" d'un d'aquests labboards hehe de tota manera ara sé que el Vpp no ​​és curt, però tot i així diu que és. He intentat treure el Vpp però després diu "No hi ha cap dispositiu detectat". Així que és només per tirar per la finestra del programador dóna? oh si així ho programador que vostès recomanen? :) Vols una barata ;)

Funciona amb Windows XP o en un altre dels PC / portàtil? Si bé la curiositat mata al gat, potser la impaciència mata disseny d'un home. nosaltres no podem llençar cada cosa que planteja un problema. Si PICKIT2 (suposo Microxip) no ha resolt el problema, el que sigui que facis pot comportar-se de la mateixa manera. Situació no laborals és una oportunitat que es brinda per aprendre i ser més hàbil i analític. com Bill suggerir amb raó, disposar d'eines adequades de prova perquè pugui acostar lògicament.

hmm bona idea :) baixarà al meu company i provar :) ah i malalt buscar el que el MM costarà :)

[Quote = Villevissen] hmm bona idea :) baixarà al meu company i provar :) ah i malalt buscar el que el MM costarà :) [/quote] DMM proves basades, es pot realitzar en el laboratori utilitzant també la seva instal · lacions. que no ha de passar per això. Per cert, per què no intentar executar sense necessitat de connectar-se a qualsevol dispositiu extern, ja sigui el mateix missatge arribi? llavors si el port USB està donant molt baixa tensió de 4,5 V o 3,3 V com?

He tractat de no connecti res al programador i després provar, funciona bé, però quan em connecto el Vpp es diu que és un error de tensió de nou. Ah, i jo estava a la meva habitació companys i provat ... mateix problema allà: (

[Quote = Villevissen] He tractat de no connecti res al programador i després provar, funciona bé, però quan em connecto el Vpp es diu que és un error de tensió de nou. Ah, i jo estava a la meva habitació companys i provat ... mateix problema existeix: ([/quote] Ara veure si els pins dels Pickit2 estan ben connectats als pins de l'objectiu Sé d'un Microxip tauler on els pins objectiu han numeració mal imprès com per Microxip fòrum No. invertir el connector immediatament, però comprovar si realment els pins 1-6 representen el mateix que per la seva tauler mitjançant l'observació física dels components. Finalment parli amb el suport local de microxip i se sap que l'ajudaria a restaurar el microxip prohibir l'alt a les despeses de missatgeria i amunt i avall es dirigeix, però.

Yeh les clavilles són correctes, va on se suposa que han :) Vaig a obrir un tiquet de suport en microxips lloc :)

El més probable és que vostè està utilitzant BS250 MOSFETs ... Una mica problemàtic, però jo encara no sé per què ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back