Per què el valor extret condensador és tan gran?

S

swgchlry

Guest
Jo ús calibre per fer la LPE, huanderds
s'extreuen de condensadors.Gran part del condensador té un vaule 0.1fF ~ 1PF, però diversos condensadors obtenir un valor 100f ~ 1000F, unbelievable!Jo ús 0.18um TSMC 1p6m procés!

Suposo que una simple unitat d'error en el conjunt de regles específiques condensador de calibre.Buscar i comparar les unitats als altres.L'ha d'estar en la mateixa gamma.El més simple és que les longituds es defineixen en um (micròmetres), en canvi, en m (metres).Després àrea obtenir valors específics 10e12 fora.

Gràcies, rfsystem!
Podria explicar la pregunta de major?He de cercar què?"um" o "m"?Tinc revisar les normes d'arxius, les unitats de longitud "U".No hi ha llocs en el fitxer de regles explícites per utilitzar les unitats, però tots els números.Et refereixes a aquests números pot ser dolent?

Atès que la Unitat de definició per al disseny es troba en el GDS per a totes les capes, al mateix temps, l'error podria ser només en el límit de la regla parasitàries.Has de buscar que

capa / substrat zona
i franja
capa / capa franja

tapa de la 10e12 fora resultat i mirar la definició.Alguns tindran U, altres no U.

...Ho vaig fer fer un cop d'ull al manual de SVRF Capacitancia de 1998,
s'especifica en les unitats d'usuari!Només un nombre w / o unitat d'anotació.

Per tant, ha de definir la unitat de longitud i la capacitat de la unitat.Així que si us plau, comprovi que les normes coincideixen amb les especificacions del procés.Suposo que no és un simple desajustament en les especificacions.

Un ús mixt de la Dependència a les especificacions de la norma d'arxiu no està exclosa.Per tant, la recerca de la unitat on es defineix i amb quina freqüència.

Molt molt rfsystem gràcies, he trobat el problema.Les normes no es correspon amb el procés de les especificacions, jo amb un extracte de fitxer majors norma sense error.rfsystem em suggereix per comprovar i comparar l'estat d'arxius, per la qual cosa vaig trobar el problema!gràcies, rfsystem!

Una bona nota és que hi va haver un debat de fa alguns anys sobre un usuari impulsada per error en el sistema de fixació d'EDA.Cadència, per exemple, és programat en la majoria de Destresa.Però la majoria dels mòduls segueixen encriptat.

El sistema proposat és el següent:

Cada usuari que es bloqueja o
s'ha de buscar la manera de registrar un temps de retard en el proveïdor de programari.Corregir els errors que els usuaris podrien obtenir el temps de retard de tots els altres.El temps guanyat es compta com a contribució de la productivitat i és considerat com el programari de taxes de descompte.

Però juntament amb l'ús del model mai succeirà.I

Rulesets no són diferents als que, alguns costos de mig milió de màscara set!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back