Per favor, ajuda!

T

T

Guest
Solia utilitzar AT90S8535 amb bascomAVR llavors em canvi a Atmega 16
Primer intent de programar usant STK200/300 compatibles isp cable.Acceptar que el programa de xips ATMEGA16 Però va ser el treball veryslow.Després he llegit el full de dades es diu que per defecte és clocksource interna d'1 MHz OSC.(He usat Crystal 8 MHz),
a fi i necessitat de canviar fusibles perquè sigui poc el que sabem és font de rellotge.

Després vaig canviar fusebit utilitzant Bascom programa ..
En primer lloc, dir: A987>> 0001: interior d'1 MHz
després va canviar a i 1010:1010 de seguir el full de dades externa de vidre utilitzats ..i fusible i que .....
Després d'haver fet Programador xip no pot detectar més i no pot programar .....

Així que ..Si us plau,
ajuda'm al que va fer mal ..Em vas a perdre la meva ATMEGA16 i si em dóna una nova configuració de la forma en què puc ..Gràcies ....

Comprovar l'ajust de bloqueig dels bits que són diferents de fusible bits.Si
s'estableixen els bits de bloqueig no es pot reprogramar o llegir.L'única manera és, llavors, fer "esborrar xip" programa i una vegada més el dispositiu.

Tinc xip d'intentar esborrar diverses vegades ..no va passar res ..Crec que el fusible de configuració poc malament ..i que hauria de fer alguna cosa amb font de rellotge ..Així que ..en el moment que tinc una mica més Atmega MCU però no sé com fer-ho amb les obres exteriors de vidre ..Em temo que he perdut més de la CPU si vostè ha estat treballar amb ell que
m'ajudi si us plau ..només de com configurar el fusible poc ..o qualsevol programa al ...Gràcies ..

Sé que es tracta d'un vell post, però si no han trobat la solució llegir aquí: http://www.elektroda.pl/eboard/sutra234217.html # 234217

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back