Pel que fa a microcontrolador

J

jtailor

Guest
Hola a tots. Sóc nou en aquest microconroller. Estic més al costat del maquinari. No hi ha molt a veure amb microcontroladors. L'únic que vull saber és quin hauria de començar amb PIC o Arduino? Sóc principiant en la codificació també. Quina és la fàcil d'aprendre C + + o ASM? Si us plau, qualsevol aportació serà appriciate. M'agradaria començar amb llum LED i veure com va.

si vostè és principiant llavors el meu suggeriment és començar amb el controlador 8051, i després anar pel PIC i així començar a escriure el codi en llenguatge C

Pot començar per PIC16F84A. És fàcil i amb petit paquet (de 18 pins). A més, pot utilitzar mikroC compilador, és gratis i conté molts construïts a les biblioteques, així com projectes de la mostra. Espero que això ajudi.

Hola, Com es pot veure en aquest i molts altres fòrums els xips PIC estan molt ben recolzat, és més un cas del que és més fàcil comprar en la seva àrea. Fes un cop d'ull a aquest fil d'arrencada que li donarà un bon consell. si us plau, llegiu! (PIC considerat) UPD. 0xD [/url] L'únic comentari que faria és que la secció dedicada als programadors és una mica fora de data - la PicKit2 Microxip o Pickit3 són els que compren. Si vostè comença amb Assemblador et dóna una millor comprensió de les funcions dels xips, encara que és possible passar al final C de llarg. Un bon tutorial assemblador pràctica és aquí l'autor segueix sent contactats. [Url = http://www.winpicprog.co.uk/pic_tutorial.htm] Nigel Pàgina del Tutorial PIC [/url]

Pot començar per PIC16F84A. És fàcil i amb petit paquet (de 18 pins). A més, pot utilitzar mikroC compilador, és gratis i conté molts construïts a les biblioteques, així com projectes de la mostra. Espero que això ajudi.
16F84A Th s'ha quedat desfasat, mentre que encara està disponible suggeriria 16F628A, que és també més barat. La guia parla de WP100 es basa també en tot el 16F628A.

Cita Iniciat per Veure Missatge seadolphine2000 Pot començar per PIC16F84A. És fàcil i amb petit paquet (de 18 pins). A més, pot utilitzar mikroC compilador, és gratis i conté molts construïts a les biblioteques, així com projectes de la mostra. Espero que això ajudi. ª 16F84A s'ha quedat desfasat, mentre que encara està disponible suggeriria 16F628A, que és també més barat. La guia parla de WP100 es basa també en tot el 16F628A.
Sí, tens raó.

no importa el micro s'utilitza, el PIC o AVR, aprendre ASM, (sí, és difícil però es pot veure com funciona un microcontrolador). i llavors vostè pot utilitzar qualsevol llenguatge d'alt nivell (C o Pascal)

no importa el micro s'utilitza, el PIC o AVR, aprendre ASM, (sí, és difícil però es pot veure com funciona un microcontrolador). i llavors vostè pot utilitzar qualsevol llenguatge d'alt nivell (C o Pascal)
Estic totalment d'acord, començar amb l'assemblador, a continuació, va a obtenir un millor enteniment de la independència del tipus de microcontrolador. Només he utilitzat microxip, per la qual cosa no puc comentar sobre els altres. El millor de la 16F84A o 16F628A, (si es utilitzant i hi ha un munt d'altres), el conjunt d'instruccions és bonic i petit, només 35 instruccions per aprendre. L'aprenentatge d'aquestes se li permet passar a la 18 F i per sobre amb facilitat. També pots fer amb el programari lliure dels fabricants abans que la despesa en productes més cars. Una vegada més, Microxip ofereix una versió de 'C', (si vols anar per aquest camí), que està limitada per la grandària del codi que pot produir aquesta passarà prou bo per començar com un principiant.

Gràcies per la seva suggeriment de

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post ha afegit a 09:39 ---------- Previous post estava en 09.: 30 ---------- </span></span>
Gràcies. Ja .. que tinguin sentit. El compilador lliure i conté molts construïts a les biblioteques seria el camí a seguir. Gràcies de nou.

Aprenentatge ASM té el desavantatge que haurà d'aprendre tot de nou la instrucció quan es canvia el nucli del microcontrolador. En aquest dia el nivell d'optimització en el compilador és gran. També comencen amb ASM per Microchip, ja que no tenia cap compilador, però jo no faria servir per a un projecte gran, és una pèrdua de temps.

Gràcies per la seva ajuda. Vaig passar pel document dels nouvinguts i és molt útil. Crec que vaig a comprar la KIT3 PIC i començar la meva parpelleig del LED ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back