PCIExpress: què és "petició" i "complet

V

vahidkh6222

Guest
i dont know si es tracta d'un problema de tots o només el meu ...No puc aconseguir fàcilment en les especificacions de la terminologia oficial de la PCI i PCIe.¿Per què ho prenen tan difícil?!

Ha estat 2 hores que estic buscant la exatamente meanng de "petició" i "complet" a PCIex spec.i encara no puc aconseguir-ho.Help me please.Jo sóc principiant pobres.

 
Z eksperymentu, który F-Secure przeprowadził wspólnie z Europolem, wynika, że konsumenci beztrosko narażają swoje dane osobiste i lekkomyślnie akceptują absurdalne warunki korzystania z sieci.

Read more...
 
No hi ha senyals sopecific com sol • licitud completa o / final en PCIe.Aquests són els tipus de paquets.
Demana:
Aquests poden ser mem_read, config_rd, io_rd peticions d'arrel complexa o mem_rd / sol.licituds de config_rd de punt final.Terminació:
Una vegada que una petició de lectura de qualsevol tipus és a dir rebut mem_rd, el dispositiu que rep aquesta petició respon amb un paquet completion_type.

Aquesta és una explicació molt breu, per a una excel lent descripció del protocol PCIe vegeu el llibre PCIe MindShare.A la seva disposició en aquest fòrum en virtut de pujar els llibres d'EDA / secció de descàrregues.

Si no rep el seu dret i aquesta qüestió no és la resposta que estàs buscant, em deixen saber ...

HTH,
B

 
Hola,

ru buscant el sentit de la sol.licitant i integrador?

 
si, si us plau!
Pel que he entès, paquets de conclusió és somthing com "Jo vaig fer el treball" missatge o encaixada de mans ... oi?però he trobat aquesta definició al glossari Xilinx: "Un paquet utilitzat per acabar o parcialment acabar una seqüència de transacció." I no puc obtenir el significat.Per què aquest especificacions tan complicat?!!

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top