part mecànica d'una pany electrònic

O

ovide

Guest
Estic treballant en un projecte fi de carrera: Pany electrònic a través d'SMS. El projecte exigeix ​​que he de construir el bloqueig d'alguna manera amb els engranatges, bastidor, pinyó i el pern. Tinc un disseny conceptual que vull fer servir, però només vull posar-lo a la vista de tots, perquè no estic segur si el que vaig fer és realista i / o raonable. Tots els meus càlculs es basen en suposicions. Si us plau, necessito la seva ajuda.

No entenc totalment la seva esquema, però sembla que a la zona dreta. El que jo faria és tenir una "paritat" en l'extrem del cargol dins del pany. Utilitzeu el tap per operar micro cargol quan està dins o fora. Després, amb un parell de díodes i un corrent DC caixa del motor i l'equip que acaba de posar potència de sortida, el motor funciona fins que el cargol és la llar quan el micro talls del corrent continu (el díode permet que el corrent flueixi en direcció contrària ). Invertir la polaritat de CC i el motor funciona en l'altra direcció fins que l'altre micro s'obre. Aquest mètode supera el recompte del nombre de passos que el motor pas a pas ha de fer per moure el forrellat, i què passa si la seva posició actual i el nombre de pas de sortir de la seqüència. Franco

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back