paper de termistors a PC d'alimentació

E

emavil

Guest
Hola,

Em pregunto per què és que sempre hi ha un termistor en els ordinadors personals fonts d'alimentació de commutació.Què és realment la funció d'aquest component.

PC de subministrament d'energia han inductors / bobines de xoc.Qualsevol que té una idea també de la funció d'aquest bobines de xoc en aquest tipus de fonts d'alimentació?

que no és un termistor

una esponja de la seva actual

diu una resistència limitador d'augment de

que s'escalfa molt ràpid com la tensió / corrent es basa
més eficient () més ràpid que el límit més actual

on una resistència només fregia

el mateix passa amb això, però el seu fet per donar calor a lloc

parades / límits irrupció pics de corrent de destruir el pont de
fets i Chopper / transistors

els tens a televisors de màquines rentadores vídeos etc ..

una part comunaignorar

Pel general, actua com un dispositiu de seguretat secundària també

bobines i rotlles s'utilitzen per desfer-se dels clics i cops en el corrent del riu

pensar d'aquest corrent com un riu

i el dispositiu està nedant en ella com un peix

llavors algú colpeja l'aigua amb un pàdel

aquesta reprocutions causes de tot fins i tot a la mort de peixos locals

pel que una bobina envolta el tanc de peixos que veus???

Xocs i les tapes de les cisternes també fa que els circuits

......
per absorbir les escombraries a la xarxa

i també per separar qualsevol RF procedents de la PC per aturar / límit de
la interferència de RF locals a altres equips sensative
així com estalviar diners en els fusibles

bobines bobines, etc ..en la seva majoria actuen com ressorts

amortidors

emavil va escriure:

Hola,Em pregunto per què és que sempre hi ha un termistor en els ordinadors personals fonts d'alimentació de commutació.
Què és realment la funció d'aquest component.PC de subministrament d'energia han inductors / bobines de xoc.
Qualsevol que té una idea també de la funció d'aquest bobines de xoc en aquest tipus de fonts d'alimentació?

Thanks a lot guys, ara sé de les seves funcions en aquesta aplicació en particular.

Una cosa més, tinc aquest projecte instal lat en un vehicle, propulsat per bateries de 12V de cotxe.Es tracta d'un simple accessori d'il luminació impulsat per microcontrolador PIC.Eel projecte de vegades es reinicia quan altres equips dins del cotxe comença, com a motors de eixugaparabrises, estèreo, etc

Però quan el poder i el projecte amb un adaptador de la xarxa elèctrica, que està bé.

Què creus que és un problema.Estic usant 220uf/25v barret i un parell de 100N condensadors en el meu regulador de 7.805.

Utilitzeu un parell de bobines de RF (una mica> 100ľH) i un díode, com es mostra en l'exemple adjunt ..

Records,
IANP

termistors són resistències que canvien la seva resistència causa de la calor canvi .. hi ha PTC i el tipus NTC disponibles ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back