On treballen els enginyers de RF?

A

Ahmed Alaa

Guest
Hola a tots, vull saber la diferència entre un dissenyador analògic i un enginyer de RF? Són els enginyers de RF involucrats en ambdós components electrònics de RF, antenes i microones de disseny? O és que només la planificació i optimització de xarxes? No enginyers de RF treballar en els operadors mòbils (per exemple Vodafone), proveïdors i subcontractistes? És una bona feina (millor que un enginyer de camp)? gràcies,

En general, el límit entre analògic i RF és on els paràsits de la disposició i l'envàs ha de ser considerada.

Vull dir: els enginyers de RF no pertanyen a l'electrònica o electromagnètica? Estic interessat en l'electrònica, però vull treballar en la indústria de les telecomunicacions, i crec que la RF és l'enllaç. Però no ho vas fer, t respondre la meva pregunta-> Com funcionen als venedors? Si treballen en una empresa d'operador de telefonia mòbil, que només es preocupi per la planificació i l'optimització?

Fast Food. De debò, el que jo sé la feina que els enginyers de disseny de RF per a la aviònica, comunicacions, i els fabricants d'equip de prova. Si el dispositiu té capacitats sense fils, a continuació, un enginyer de RF va estar involucrat en el disseny.

La majoria dels enginyers de RF treballar al laboratori de RF!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back